וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמסלם תוקף: "צריך לטפל במורדים בצבא, ברק וחלוץ צריכים להינמק בכלא"

עודכן לאחרונה: 15.8.2023 / 16:14

השר במשרד המשפטים אמר בגלי צה"ל כי יש מרד בצבא ברקע המהפכה המשפטית, ופנה לראש השב"כ: "הוא צריך לעצור את אהרן ברק, אהוד ברק ודן חלוץ שינמקו בכלא". הרצוג גינה: "אמירות שפוגעות בחוסנו של צה"ל", גלנט הוסיף: "פונה לנבחרי הציבור - אם אינכם מתאפקים, תתקפו אותי"

בווידאו: השר אמסלם נגד היועמ”שית גלי בהרב-מיארה: “הבן אדם הכי מסוכן למדינה”/ערוץ הכנסת

השר במשרד המשפטים דודי אמסלם התראיין היום (שלישי) בגלי צה"ל ותקף את תופעת האי התייצבות למילואים בעקבות המהפכה המשפטית. "מה שקורה עכשיו זה מרד בתוך צה"ל. זו לא קבוצה. זה מרד בתוך הצבא. מי שמורד בתוך הצבא, מטפלים במורדים", אמר אמסלם. "במדינת ישראל לא עושים את זה. אני רואה את זה כדבר חמור מאוד. יהיו לזה השלכות חמורות ביותר".

"יש גורמים שמאיימים ברמת הפרוטקשן. הם אומרים שאם לא עוצרים את החקיקה, אנחנו נפרק את הצבא. זה התפקיד של הרמטכ"ל ומפקד חיל האוויר לטפל באותם אנשים שמבצעים את ההפיכה", המשיך אמסלם.

השר מהליכוד גם התייחס לחלקו של השב"כ ואמר שזה תפקיד הארגון לפעול נגד מי שפועל בחתרנות נגד מוסדות המדינה. "ראש השב"כ צריך לעצור את אהרן ברק, אהוד ברק ואת חלוץ והם צריכים להינמק עד סוף חייהם בכלא", תקף אמסלם.

דוד אמסלם, הכנסת. דצמבר 2022. ראובן קסטרו, עיבוד תמונה
השר דודי אמסלם/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו

נשיא המדינה, יצחק הרצוג, גינה את הדברים: "אני מגנה בתוקף את ההשתלחויות בצה"ל ומפקדיו בימים האחרונים. אלו אמירות שפוגעות בחוסנו של צה"ל. יש לנו צבא חזק ורמטכ"ל מצוין. חיילנו בסדיר ובמילואים מסכנים את חייהם ימים ולילות. גם היום ובכל יום. כולנו חייבים להם תודה ואהבה גדולה על פעילותם להגנה על ביטחון המדינה. תרגיעו".

גם שר הביטחון יואב גלנט, הגיב בחשבון הטוויטר שלו: "יצאתי כעת מסיור ממושך עם מפקד חיל האוויר בבסיס רמון. פגשתי באנשים הטובים ביותר במדינת ישראל, אני גאה בהם. פונה לנבחרי הציבור - אם אינכם מתאפקים, תתקפו אותי, את שר הביטחון, אני ממונה על הרמטכ"ל ומפקד חיל האוויר. הוציאו את צה"ל מהדיון הפוליטי, זהו כלי המגן המקנה חיים לעם ישראל".

בתנועת המחאה הגיבו לדבריו של אמסלם ואמרו: "אמסלם הוא שאוויש בקמפיין של ביבי נגד צה"ל. מדובר בהסתה חמורה נגד צבא ההגנה לישראל ומפקדיו, המשך ישיר לקמפיין ההסתה נגד השופטים ואי הציות לפסיקה שמוביל להרס המדינה. ראש ממשלה שמנהל קמפיין נגד צבא ההגנה לישראל ונגד מערכת המשפט לא כשיר לכהן בתפקידו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully