וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפגע וברח: בן 55 אותר ללא רוח חיים סמוך לשפרעם - חשוד בפגיעה נעצר

עודכן לאחרונה: 15.8.2023 / 11:51

הגבר נמצא לצד כביש 781 כשהוא מחוסר הכרה, וצוות מד"א שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותו. שוטרים שהגיעו לזירת התאונה פתחו בחקירת המקרה ולאחר כמה שעות עצרו נהג חשוד בפגיעה

תיעוד מזירת האירוע/תיעוד מבצעי מד"א

גבר בן 55 אותר הלילה (שלישי) מוטל מחוסר הכרה, עם חבלה רב מערכתית, לצד כביש 781 הסמוך לשפרעם - במשטרה מסרו כי על פי החשד הוא נפגע בתאונת פגע וברח. צוות מד"א שהוזעק למקום מצא אותו ללא סימני חיים, ונאלץ לקבוע את מותו.

בשעות הצהריים, המשטרה איתרה את הרכב הפוגע בתאונה, ועצרה את נהג הרכב, גבר תושב הכפר אעבלין כבן 70, בחשד למעורבות בתאונה.

במשטרת ישראל מסרו כי פתחו בחקירת אירוע פגע וברח: "הבוקר התקבל במוקד של משטרת ישראל דיווח על אדם שנפגע מרכב בכביש 781 סמוך לצומת אבליין כאשר לפי החשד הנהג הפוגע עזב את מקום התאונה. כתוצאה מהתאונה נקבע מותו של אדם בשנות ה-50 לחייו".

עוד מסרו במשטרה: "שוטרי המחוז הצפוני נמצאים בזירת האירוע ואוספים ממצאים. בשלב זה הכביש סגור וציבור הנהגים מתבקש לנסוע בדרכים חלופיות".

אמש (שני), נודע כי כתב אישום בכפוף לשימוע יוגש נגד הנהגת בתאונת הפגע וברח שאירעה בנתניה לפני כשלושה חודשים, בה נהרג הילד רפאל אדנה בן החמש. הנהגת תועמד לדין על עבירת הפקרה אחרי פגיעה אם כי הוחלט לסגור את התיק בכל הקשור לאחריות לתאונה עצמה, שכן לטענת הפרקליטות מהחקירה עולה שהיא הייתה בלתי נמנעת. זאת ועוד, הוחלט גם לסגור את התיק נגד חשודה נוספת בתאונה.

התאונה התרחשה לאחר שהילד יצא לטייל עם סבו בגן שעשועים בעיר. כשהלכו הסבא ונכדו על הכביש, נפגעו מרכב פרטי. "כשעברנו את הכביש, הסתכלנו ימינה-שמאלה ולא היה שום רכב", שחזר הסבא לוואלה! ימים בודדים לאחר התאונה. "פתאום הן באו ופגעו בי ובמשפחה שלי. זזנו אחורה, אני קיבלתי מכה בברך ובידיים, והנכד שלי נחטף לי מהידיים. הוא התגלגל לדשא. אני הייתי בטראומה וצרחתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully