וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק מסוכן: ילדה נתלתה על מעקה של מדרגות נעות ונפלה | תיעוד

עודכן לאחרונה: 15.8.2023 / 13:03

בתיעוד שפורסם ברשתות החברתיות, נראית הילדה נתלת על המעקה ועולה עד לקומה השנייה, אולם שם היא איבדה את אחיזתה ונפלה. צוות מד"א שהוזעק למקום פינה אותה במצב בינוני לבית החולים איכילוב: "הנפילה נבלמה ע"י הריהוט של בית הקפה מתחת"

ירדה נפלה ממדרגות נעות במתחם מסחרי בבת ים/רשתות חברתיות

ילדה בת 7 נפצעה באורח בינוני שלשום (ראשון) לאחר שנתלתה על מעקה המדרגות הנעות במרכז מסחרי בבת ים, ככל הנראה במסגרת משחק, ונפלה מגובה של כ-5 מטרים. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לה טיפול רפואי ופינה אותה לבית החולים איכילוב בתל אביב, עם חבלה בגב.

בתיעוד שפורסם ברשתות החברתיות, נראית הילדה נתלית על מעקה המדרגות הנעות במרכז המסחרי, כשגופה מחוץ למדרגות. הילדה מחזיקה במעקה ועולה עד לקומה מעלה. אולם, בשלב שבו המדרגות מסתיימות היא מאבדת את אחיזתה ונופלת לקומה מטה, כאמור מגובה של כחמישה מטרים. לפי מד"א נפילתה נבלמה על ידי ריהוט של בית הקפה מתחת, והיא כאמור נפצעה באורח בינוני.

ילדה נפלה מגובה של כ-5 מטרים במרכז מסחרי בבת ים, 15 באוגובט 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ילדה נפלה מגובה של כ-5 מטרים במרכז מסחרי בבת ים, 15 באוגובט 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ברוך אביטן, פראמדיק של מד"א שטיפל בילדה, סיפר: "כשהגענו היא הייתה שכובה על הרצפה, כשהיא סובלת מחבלות בפלג גופה העליון. פינינו אותה במצב בינוני, בהכרה מלאה, לבית החולים. הנפילה שלה נבלמה על הריהוט של בית הקפה שמתחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully