וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של נהג האוטובוס שדרש מנערות להתכסות: "חצופות - אם היה לי אקדח הייתי יורה בהן"

עודכן לאחרונה: 15.8.2023 / 0:06

אשתו של הנהג התייחסה לתקרית ואמרה כי מדובר בנערות חסרות כבוד: "הן עולות עם גופיות לאוטובוס מפוצץ בחרדים". עוד סיפרה כי כשבעלה הולך ברחוב - מוחאים לו כפיים. "בנות שמכבדות את עצמן לא צריכות להתנהג בצורה הזו", הבהירה. תלונה בגין הסתה לרצח הוגשה במשטרה

בוידאו: הוגשה תלונה במשטרה נגד אישתו של נהג האוטובוס שביקש מנערות להתכסות בגין הסתה לרצח/ללא

אשתו של נהג האוטובוס מהתקרית החמורה של הדרת הנשים בקו אוטובוס 885 של חברת "נתיב אקספרס" אמרה היום (שני) כי היא מגבה אותו וכי הוא פעל כראוי. "אני אשתו ואני מגבה את הנעשה - חושבת שהוא פעל הכי נכון שבעולם", אמרה בראיון לאמנון לוי בערוץ 13. "הוא הלך ברחוב ואנשים מחאו לו כפיים על האמירה שלו. בנות שמכבדות את עצמן לא צריכות להתנהג בצורה הזו".

עוד הוסיפה ואמרה כי לא היה צורך לבקש מהבנות להתכסות וכי הן היו צריכות לחשוב על זה לבד ולהגדיל ראש. "הבנות האלו הן חסרות כבוד", תקפה. "הן עלו עם גופיות על אוטובוס שמפוצץ בחרדים - מי הן? את יודעת מה אני הייתי עושה במקומו? הייתי פותחת להן את הדלת, אם היה לי גם אקדח הייתי יורה בהן. חצופות".

בתגובה לדברים, הורי הנערות הגישו תלונה במשטרה בגין הסתה לרצח.

הנערות שנדרשו להתכסות על ידי נהג אוטובוס בדרכן מאשדוד לכנרת. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"הייתי יורה בהן". הנערות שנדרשו להתכסות על ידי נהג אוטובוס בדרכן מאשדוד לכנרת/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
בווידאו: הנערות שנדרשו על ידי נהג האוטובוס להתכסות בגלל בגדיהן/אלי אשכנזי

התקרית החמורה התרחשה אתמול, כשקבוצת נערות שעלו לקו אוטובוס 885 נדרשו על ידי הנהג להתכסות משום שלבשו בגדים קצרים ושיישבו בחלק האחורי של האוטובוס בלבד. בסרטון נראה הנהג בדו-שיח עם הנערות באחת מהעצירות של האוטובוס. "צריך לכבד את המקום שאתן נמצאות בו", אמר ופנה לאחת הנערות: "אם סבתא וסבא שלך היו חרדים היית באה אליהם בלבוש לא צנוע?" כשהנערות אמרו לו שלנוסעים הדתיים עצמם זה לא הפריע, ענה הנהג: "לי זה אכפת. אני מסיע נוסעים דתיים". בתשובה לשאלה מדוע לא איפשר לבנות לשבת יחד עם הנערים שהגיעו איתם ונשלחו לשבת קדימה, ענה הנהג: "אצל חרדים נהוג שגברים יושבים באוטובוסים מקדימה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו גינה היום את האירוע ואמר כי מדינת ישראל היא מדינה חופשית - שבה אף אחד לא יגביל מי יעלה לתחבורה ציבורית ולא יכתיב איפה היא או הוא ישבו. "מי שעושה זאת עובר על החוק וצריך לתת על כך את הדין", הבהיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully