וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: השוטר החשוד באונס שתי צעירות הוא אביה סטמקאר מתחנת באר שבע

עודכן לאחרונה: 15.8.2023 / 9:18

מעצרו של השוטר שנעצר אתמול בפעם השנייה בתוך חודש, הוארך בארבעה ימים. במח"ש אמרו כי "ככל שהחשדות נגדו נכונים, מדובר באדם המסוכן למין הנשי". עורכת דינו: הוא מלח הארץ ומיועד לקצונה, מדובר בתלונות שווא שנועדו להכתים את שמו

שוטרי מחוז צפון עצרו חשוד שעקב אחרי צעירה והטריד אותה מינית, כתב אישום הוגש כנגדו/דוברות משטרת ישראל

היום (שני) הותר לפרסום על ידי בית המשפט בבאר שבע שמו של השוטר שנחשד באונס שתי צעירות, ובעבירות מין בצעירה נוספת. החשוד הוא אביה סטמקאר, בשנות ה-20 לחייו. השוטר נחקר במח"ש ונעצר פעמיים במהלך החודש האחרון, ומעצרו הוארך בארבעה ימים. סטמקאר, שוטר סיור בתחנת באר שבע, נעצר לראשונה בחודש שעבר בחשד לביצוע העבירה בצעירה המוגבלת. לאחר מכן הוא שוחרר למעצר בית, אך בעקבות תלונות חדשות שהגיעו בימים האחרונים נגדו, שבהן נטען כלפיו שהוא אנס שתי צעירות נוספות, הוא נעצר שוב.

בפתח הדיון להארכת מעצרו בבית משפט השלום בבאר שבע ביקש נציג מח"ש להאריך את מעצרו של השוטר בשבעה ימים. לדבריו: "לכאורה מדובר בעבריין מין. ככל שהחשדות נגדו נכונים, מדובר באדם המסוכן למין הנשי, וכל דקה מחוץ למעצר לא יכולה להתקיים".

משטרת ישראל. ShutterStock
"האינטרס הציבורי בעד חשיפת שמו גובר על עניינו האישי"/ShutterStock

בית משפט הורה על הארכת מעצרו של השוטר בארבעה ימים, ודחה את בקשת ההגנה לאסור את פרסום פרטי זהותו. "ישנו חשד להיקף רחב יותר של עבירות שאותם ביצע ביצע החשוד במתלוננים נוספים. סבורתני כי האינטרס הציבורי בעד המשקל בחשיפת שמו של החשוד, גובר על עניינו האישי של החשוד לחסות את שמו", ציינה השופטת אורית ליפשיץ בהחלטתה.

עו"ד אור בן שאנן המייצגת את סטמקאר מסרה: "אני סבורה שכפי שהחשד הקודם התברר כלא כלום, גם המקרים הללו יתבררו כלא כלום. הלקוח שלי מכחיש את המיוחס לו. מדובר במלח הארץ, חייל קרבי מצטיין ושוטר שמיועד לקצונה, שאף בזמן האחרון קיבל את פרס הנשיא לאות הצטיינות. מדובר בתלונות שווא שמטרתן, לטענתי, להכתים את שמו של מרשי מסיבות כאלו ואחרות, שיעלו עם הזמן. היחידה החוקרת ביקשה לעצרו למשך שבעה ימים, ובית המשפט נעתר לבקשתי וכן הסתפק בשלושה ימים בלבד".

ממשטרת ישראל נמסר: "מיד עם היוודע בדבר החשדות ובחינת חומרי החקירה בעניינו, זה הוצא לחופשה כפויה ללא דיחוי. עם קבלת מלוא חומר החקירה ממח"ש, ישקלו נקיטת אמצעים מנהליים נגדו כמקובל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully