וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר החשוד בעבירות מין בצעירה עם מוגבלות - נעצר בחשד לאונס שתי צעירות נוספות

עודכן לאחרונה: 14.8.2023 / 12:45

מח"ש הודיעה כי עצרה שוטר סיור במחוז דרום החשוד באונס של שתי צעירות במסגרת עבודתו. החשד התגלה במהלך חקירה שהתנהלה בחודש האחרון נגד השוטר, כשנחשד שתקף מינית צעירה עם מוגבלות בביתה. מחר, יובא החשוד לדיון בהארכת מעצרו

בווידאו: אונס בת השנתיים: בן 17 מבית שמש הואשם במעשה סדום בפעוטה/רוני כנפו

המחלקה לחקירות שוטרים הודיעה היום (ראשון) כי עצרה שוטר סיור במחוז דרום החשוד באונס של שתי צעירות במסגרת עבודתו כשוטר. החשד התגלה במהלך חקירה שהתנהלה בחודש האחרון במחלקה נגד השוטר כשנחשד בביצוע עבירות מין בצעירה עם מוגבלות בביתה. מחר, יובא השוטר החשוד לבית משפט השלום בבאר שבע לדיון בהארכת מעצרו. במח"ש הדגישו כי החקירה בעיצומה.

בהודעה שפרסמה המחלקה לחקירות שוטרים בחודש שעבר נמסר כי צוות דרום במחלקה עצר שוטר סיור במחוז דרום בחשד כי אנס צעירה עם מוגבלות בביתה במהלך משמרת בעבודתו כשוטר.

משטרת ישראל. ShutterStock
משטרת ישראל/ShutterStock

בחודש יוני האחרון, מח"ש הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד שוטר בגין ביצוע מעשה מגונה בבנו בן ה-8. על פי כתב האישום, בחודש אפריל שהה הנאשם בחדרו של בנו בן ה-8, שישן באותה עת במיטתו ללא חולצה. השוטר גלש במכשיר הטלפון שלו באתר המשמש בעיקר לשיחות בנושאים מיניים, ובמהלך התכתבות עם גברים, ובעוד מצלמת הטלפון פועלת, ביצע מעשה מגונה בבנו.

כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד נעמה לזמי ונחקר על ידי מח"ש, מייחס לנאשם ביצוע עבירה של מעשה מגונה באדם שהוא קטין ובן משפחה. המחלקה לחקירות שוטרים ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

ממשטרת ישראל נמסר: "מיד עם היוודע בדבר החשדות ובחינת חומרי החקירה בעניינו, זה הוצא לחופשה כפויה ללא דיחוי. עם קבלת מלוא חומר החקירה ממח"ש, ישקלו נקיטת אמצעים מנהליים נגדו כמקובל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully