וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת עמוס לוזון: החשד נגד בן השופט נחלש - שני הצעירים צפויים לעמוד לדין

עודכן לאחרונה: 13.8.2023 / 21:47

ראיות שונות שעלו מחומרי החקירה החלישו את החשד למעורבותו של הקטין החשוד בפרשה, שהוא גם בנו של שופט מחוזי. מנגד, התחזק החשד למעורבות שני הבגירים - תושבי כפר שמריהו בשנות ה-20 לחייהם. ככל הנראה, כתב אישום יוגש נגדם בקרוב

בווידאו: נעצרו שני חשודים בהפצת הסרטון המיני וסחיטת איש העסקים עמוס לוזון/ארז הראל, מערכת וואלה!

מתחזק החשד למעורבותם של שני הצעירים החשודים במעורבות בסחיטת איש העסקים עמוס לוזון - כך מסתמן הערב (ראשון). בימים הקרובים יוגש נגד ככל הנראה כתב אישום נגד השניים, תושבי כפר שמריהו.

מנגד, ראיות שונות שעלו מחומרי החקירה החלישו את החשד למעורבותו של הקטין החשוד בפרשה, בנו של שופט מחוזי. החלשת החשד למעורבות מקטינה את הסיכוי שיוגש נגדו כתב אישום בפרשה.

עמוס לוזון. ניר פקין, עיבוד תמונה
עמוס לוזון/עיבוד תמונה, ניר פקין

אחד משני החשודים הוא בנו של בעלים לשעבר של קבוצת כדורגל, שהורשע בעבר בעבירות מס, והשני הוא בנו של בעלים של חברה ציבורית גדולה. לפי החשד, השניים עומדים מאחורי הפצת סרטון מיני של לוזון בביתו, וכן ניסיון להפעיל עליו לחץ כדי לסחוט אותו. המשטרה מייחסת להם בין היתר עבירות של פגיעה בפרטיות והטרדה.

לוזון הוא הבעלים של קבוצת הכדורגל הפועל ראשון לציון, והיה בעבר הבעלים של מכבי פתח תקווה. אחיו אבי שימש בעבר כיו"ר ההתאחדות לכדורגל, ואחיינו הוא מאמן הנבחרת הצעירה, גיא לוזון.

לפני כשבועיים, בוצע ירי לעבר ביתה של גרושתו של לוזון בפתח תקווה. זו לא הפעם הראשונה שבה אירעה תקרית מסוג זה - ביולי 2018, צרורות נורו לעבר מכוניתה של גרושתו. לפני כשלושה שבועות, לוזון הגיש תלונה במשטרה בגין סחיטה באיומים ופגיעה בפרטיות. עוד דווח כי עמוס שכר את שירותיו של חוקר פרטי כדי לגלות מי עומד מאחורי המעשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully