וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטטה במטוס מגאורגיה לישראל - ההמראה התעכבה

עודכן לאחרונה: 13.8.2023 / 19:30

ויכוח בין שני ישראלים הביא לעיכוב המטוס מבטומי לתל אביב על המסלול - כך נודע לוואלה. שניהם הורדו מהטיסה, אחד מהם נעצר על ידי המשטרה המקומית. המטוס יגיע לנתב"ג באיחור של שעה לפחות

קטטה בטיסה מגאורגיה לישראל - ההמראה התעכבה/מערכת וואלה!

קטטה פרצה היום (ראשון) במטוס אל על טרם המראה מבטומי שבגאורגיה לתל אביב - כך נודע לוואלה. לפחות ישראלי אחד נעצר על ידי המשטרה המקומית, וישראלי נוסף הורד מהטיסה. המטוס מתעכב על המסלול, והטיסה שהייתה אמורה לנחות בנתב"ג ב-19:30 צפויה להגיע באיחור של שעה לפחות.

מאל על נמסר לוואלה! בתגובה: "בטיסה התפתח ויכוח בין שני נוסעים עם סגירת הדלתות. על מנת להבטיח את בטיחות הנוסעים והצוות הוחלט להוריד את הנוסעים להמשך בירור מול המשטרה המקומית. הטיסה תצא בקרוב לאחר סיום הליך הורדת מזוודות הנוסעים שהורדו".

מטוס אל על. משה שי, פלאש 90
הישראלים הורדו מהטיסה. מטוס אל על, ארכיון/פלאש 90, משה שי

לפני שלושה ימים, נערים ישראלים התפרעו בטיסה של חברת "tus airways" מלרנקה שבקפריסין לישראל, והורדו מהמטוס. צוות המטוס הזמין משטרה, שעצרה את הנערים ולקחה אותם לחקירה. בשל המקרה, שאירע רגע לפני ההמראה, הוחזר המטוס ממסלול ההמראה לשער, אך בהמשך המריא לארץ.

מחברת התעופה נמסר בתגובה: "tus airways מפגינה מדיניות של 'אפס סובלנות' כלפי נוסעים מפריעים ובמידת הצורך, תבקש מהם לרדת מהמטוס או להתרחק מנמל התעופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully