וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביה של בת ה-6 שנהרגה בתאונה בדרום נתפס בעבר נוהג תחת השפעת אלכוהול

עודכן לאחרונה: 13.8.2023 / 13:54

האב, בן 42 איש שב"ס לשעבר, סירב לעבור בדיקת אלכוהול לאחר שרכב המשפחה התהפך - ועוכב לחקירה. מותה של בת ה-6 נקבע במקום, אחיה בן ה-9 נפצע קשה ופונה לבית החולים סורוקה לקבלת טיפול רפואי. המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה

בוידאו: ילדה בת 6 נהרגה בהתהפכות רכב בכביש הערבה/מד"א

אביה של בת השש שנהרגה אתמול (שבת) בתאונה בכביש 90 ליד אליפז בדרום - נתפס בעבר נוהג תחת השפעת אלכוהול. מותה של הילדה נקבע במקום לאחר שהרכב בו נסעה המשפחה התהפך. המשטרה הוזעקה למקום ועיכבה את האב, בת 42 איש שב"ס לשעבר, לחקירה - לאחר שסירב לעשות בדיקת אלכוהול. נסיבות התאונה נבדקות.

בתאונה נפצע אחיה של בת השש באורח קשה. הוא פונה לבית החולים סורוקה במסוק, בשיתוף כח רפואה של צה"ל. האב נפצע בינוני וצוותי מד"א שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול רפואי ראשוני.

תאונת דרכים בכביש 90, ילדה נהרגה 12 באוגוסט 2023. דוברות משטרת ישראל
זירת התאונה, אתמול/דוברות משטרת ישראל

חובשת בכירה במד"א קרלה פולר שהוזעקה לזירה סיפרה: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. הרכב שהיה עם פגיעות פח קשות ושחלקים ממנו נשברו היה במרחק רב מהכביש. ילדה כבת 6 שכבה מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד, ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים, ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה. ילד בן 9 שנפגע באורח קשה בראשו ובגפיים וגבר בן 42 שנפצע באורח בינוני בגפיים טופלו במקום ע"י צוותים שלנו ושל הצבא, והועברו במסוקים להמשך טיפול בבי"ח סורוקה כשמצבם יציב".

מוקדם יותר אתמול נפצע קשה ילד בן חמש בהתהפכות של טרקטורון באזור שמורת נחל לבן בנגב. גבר בן 27 נפצע גם הוא בתאונה באורח בינוני. חובשים ופרמדיקים של מד"א בשיתוף כוח רפואה של צה"ל העניקו להם טיפול רפואי בזירה. השניים סובלים מחבלות בגפיים. למקום הוזעק מסוק של מד"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully