וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש בקרב תושבי המושב בו יתארח הזוג נתניהו: "יש לנו סיבות טובות לדאוג"

עודכן לאחרונה: 12.8.2023 / 10:02

תושבי מושב רמות הביעו חשש מפגיעה בענפי התיירות והחקלאות, עקב אירוחם של נתניהו ורעייתו בכפר הנופש בשבוע הבא. "אנחנו מחכים לקטיף המנגו כל השנה, כל דחיה שלו, בעיקר בחום, עלולה לגרום לנזקים כבדים", הסבירה אחת התושבות. "מקווים שהמשטרה הפיקה לקחים ושלא ניפגע"

בוידאו: באישור המשטרה הפגנה בנווה אטיב, שם הזוג נתניהו נמצא בנופש/אתר רשמי

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה צפויים להתארח בכפר הנופש רמות בשבוע הבא, ולקראת בואם נעשות הכנות של כוחות הביטחון בכפר הנופש וסביבו. רבים מתושבי מושב רמות חוששים מפגיעה בענפי התיירות והחקלאות. היום (שישי) נפרשו גדרות בשטחים הפתוחים הסמוכים לכפר הנופש. החשש העיקרי של התושבים נובע מהמחסומים שהוצבו בשבוע שעבר בכניסות למושב נוה אטי"ב, גם הוא ברמת הגולן.

סיון גונן מרמות אמרה שמרבית תושבי רמות מתפרנסים מחקלאות ומתיירות. "בימים אלו אנחנו קוטפים מנגו שהוא הגידול העיקרי שלנו", הסבירה, "אנחנו מחכים לקטיף הזה כל השנה, וגם פועלים אצלנו כמה בתי אריזה. כל דחיה של הקטיף, בעיקר בחום הזה, עלולה לגרום לנזקים כבדים". עוד ציינה גונן שכעת גם חדרי האירוח שפועלים במושב מלאים, ויש חשש שסידורי הביטחון הכבדים יפגעו בשגרת החיים ויגרמו לנופשים למטרד.

גידור במושב רמות לקראת הגעת בני הזוג נתניהו, 11 באוגוסט 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
גידור במושב רמות לקראת הגעת בני הזוג נתניהו, 11 באוגוסט 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

גם חקלאי הישובים שבאזור מביאים את היבול לבתי האריזה ברמות, וגם הם חוששים מהצפוי. ד"ר יגאל קיפניס ממעלה גמלא אמר: "בכל השבוע הבא אני קוטף מהמטעים שצמודים לכפר הנופש, וצריך להביא את המנגו לבית האריזה שצמוד לכפר הנופש".

יעקב אשכול ממושב רמות הוסיף, "רב הנסתר על הנגלה. אנחנו עוד לא יודעים מה צפוי בשבוע הבא. יש חשש כבד מפגיעה בתיירות ובחקלאות, אלו שתי הרגליים שעליהן עומד מושב רמות. על פי מה שקרה בנווה אטי"ב, יש לנו סיבות טובות לחשוש, אבל אנחנו מקווים שהמשטרה הפיקה לקחים ושלא ניפגע. צפויה בוודאי גם מחאה גדולה, ואנחנו בהחלט מבינים את המפגינים. ראש הממשלה יכול בהבל פה לגמור את המשבר הזה, להודיע שעוצרים את ההפיכה והולכים לחקיקה בהסכמה רחבה". יש לציין שבניגוד למלון בו נפשו בני הזוג נתניהו בנוה אטי"ב, כפר הנופש ברמות לא נמצא בתוך המושב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully