וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 מחבלים מואשמים בניסיון רצח: "הבינו שהצעיר יהודי - ודקרו אותו"

עודכן לאחרונה: 11.8.2023 / 12:45

על פי כתב האישום, השלושה נכנסו באופן לא חוקי לישראל במטרה לדקור יהודים. כשהגיעו לשכונת גילה בירושלים שוחחו עם בן ה-26, הבינו שהוא יהודי ודקרו אותו כ-20 פעמים. לאחר מכן נמלטו למערה בשטחים והתחבאו שם מכוחות הביטחון

בוידאו: זירת הדקירה בשכונת גילה בירושלים./מד"א

כתב אישום הוגש היום (שישי) נגד שלושה מחבלים פלסטינים בגין ניסיון רצח של אור סייר ויינר בשכונת גילה בירושלים בחודש שעבר. על פי האישומים, השלושה נכנסו לשטח ישראל באופן לא חוקי במטרה לדקור יהודים, כשהגיעו לעיר דיברו עם בן ה-26, ולאחר שהבינו כי הוא אכן יהודי דקרו אותו ונמלטו בחזרה לשטחים.

כתב האישום המלא

שניים מהנאשמים דקרו שוב ושוב את הצעיר עד שהסכינים נתקעו בגופו, בעוד השלישי אמר כי הוא "מגן עליהם". בן ה-26 הצליח הצליח להימלט לאחד הבניינים הסמוכים, זעק לעזרה והתמוטט. השלושה ברחו לכיוון גדר ההפרדה, הגיעו לבית לחם, החליפו בגדים והלכו להסתתר מכוחות הביטחון במערה סמוכה. הצעיר פונה לבסוף במצב קשה לבית חולים בבירה.

אור סייר ויינר שנדקר בגילה, ירושלים. על פי החשד, פיגוע. באדיבות המשפחה
אור סייר ויינר/באדיבות המשפחה

ויינר בן ה-26, סטודנט לכימיה וביולוגיה באוניברסיטה העברית, היה בדרך חזרה מהאוניברסיטה כששלושת הפלסטינים דקרו אותו כ-20 פעמים בכל חלקי גופו, ופצעו אותו באורח קשה ולא יציב. אמש, הוא שוחרר מאשפוז במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים שערי צדק לטובת שיקום. "הוא היה בדרך לעזור לסבא וסבתא שלו בשכונה, הוא מגיע אליהם אחרי הלימודים במעבדה", סיפר דודו של הפצוע, "חד משמעית פיגוע. מדובר בילד שלא עושה כלום חוץ מללמוד, ילד שכולו טוב. לא סכסוך ולא נעליים - הוא היה בכלל בדרך מהמעבדה שלו באוניברסיטה העברית. הוא מעיד על עצמו שהוא רוצה להציל חיים אחרי הלימודים, זה מה שמניע אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully