וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במהלך פעילות בטול כרם: נהרג פעיל פתח מאש צה"ל

עודכן לאחרונה: 11.8.2023 / 8:13

כל תקשורת פלסטיניים דיווחו כי המחבל, מחמוד ג'ראד בן ה-23, ירה לצד פעילים נוספים על כוחות הביטחון, שהיו בפעילות מבצעית. הלוחמים השיבו באש ופגעו במפגע, אין נפגעים בקרב כוחות הביטחון

בוידאו: חוסלה חוליית מחבלים בג'נין שהייתה בדרך לפיגוע/ללא

כלי תקשורת פלסטיניים דיווחו הבוקר (שישי) כי פעיל גדודי חללי אל-אקצא של הפתח נהרג מאש צה"ל במהלך פעילות כוחות הביטחון בטול כרם. המחבל, מחמוד ג'ראד בן ה-23, ירה לצד מחבלים נוספים לעבר הלוחמים, שהשיבו באש ופגעו בו. אין נפגעים בקרב כוחות הביטחון.

אתמול נהרג אמיר ח'ליפה, מפקד גדודי חללי אל-אקצא במחנה פליטים בשכם במהלך פעילות של צה"ל באזור. על פי מקורות פלסטינים, בזמן הפעילות התפתחה הפרת סדר ואש נפתחה על כוחות הביטחון, שהשיבו בירי. היורה היה בכיר הפתח ומבוקש על ידי כוחות הביטחון, ונפגע קשה בראשו - לאחר כמה שעות נקבע מותו בבית החולים.

מחמוד ג'ראד פעיל הפתח שנהרג בפעילות צה"ל בטול כרם. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מחמוד ג'ראד פעיל הפתח שנהרג בפעילות צה"ל בטול כרם/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מוקדם יותר השבוע חיסלו כוחות הביטחון באזור ג'נין שלושה מחבלים שהיו בדרכם לבצע פיגוע. על פי גורם צבאי, לוחמי ימ"מ פתחו באש לעבר רכב בו היו המחבלים, שהיו בדרכם לירות בישראלים. מדובר בכוח מסתערבים של הימ"מ שעקב אחרי הרכב ובו המחבלים החמושים. גורם במשרד הביטחון מסר כי החוליה ביצעה בעבר פיגועי ירי, וכי יש התרעות נוספות לפיגועים.

על פי הודעת צה"ל ושב"כ, ראש החולייה שנהרג הוא נאיף אבו צויץ, תושב מחנה הפליטים ג'נין, בן 26, פעיל צבאי בולט מהמחנה, שהיה מעורב בפעילות נגד צה"ל ובקידום פעילות צבאית בהכוונת גורמי טרור מרצועת עזה. יחד עמו ברכב נהרגו שני חברי חולייה נוספים שיצאו ממחנה הפליטים. ברכב נמצא נשק מסוג M-16, הפלסטינים טוענים שגופות המחבלים נלקחו על ידי הכוחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully