וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסוחר סמים לסוכן סמוי: 36 סוחרים נעצרו בזכות האיש ש"חצה את הקווים"

עודכן לאחרונה: 8.8.2023 / 19:48

הסוכן המכונה "גורדון" ביצע במהלך פעילותו כ-40 עסקאות סמים ונשק מבויימות, בשווי מאות אלפי שקלים. שנה של פעילות הגיעה לשיאה כשבמהלך הלילה, במבצע בו השתתפו מאות אנשי משטרה, נעצרו 36 חשודים בכל רחבי הארץ. המפכ"ל: "אין עבודת משטרה נחושה יותר"

בווידאו: בזכות סוכן סמוי: 36 נעצרו בחשד לסחר באמצעי לחימה וסמים/דוברות משטרת ישראל

סוכן סמוי "גורדון", שבעברו היה סוחר סמים, סייע הלילה (שלישי) למעצרם של 36 חשודים בסחר בסמים מסוכנים ונשקים. במהלך השנה האחרונה, ביצע הסוכן הסמוי עשרות עסקאות מבוימות, בשווי מאוד אלפי שקלים בהן רכש סמים מסוג קוקאין, אקסטזי ועוד.

במסגרת החקירה הסמויה שהתנהלה במשטרה כנגד סוחרי סמים מסוכנים, הופעל הסוכן וביצע כ-40 עסקאות מבוימות בכל רחבי הארץ. בין הסמים שרכש בעסקאות אלו היו קוקאין, כדורי אקסטזי, דוסה, M.D.M.A ועוד, בשווי מאות אלפי שקלים.

סוכן סמוי "גורדון" שהיה אחראי למעצרם של 36 סוחרי סמים מסוכנים ונשק 08 באוגוסט 2023. דוברות המשטרה, אתר רשמי
סמים שנתפסו במהלך פעילותו של "גורדון"/אתר רשמי, דוברות המשטרה

באחת העסקאות בכפר באזור הגליל רכש הסוכן גם אקדח מסוג גלוק. כמו כן, במהלך חיפוש בביתו של חשוד אחר שנעצר אמש ברמת גן, נתפס אקדח גנוב מסוג זיג זאואר ובמקום אותר גם שוהה בלתי חוקי שהסתתר שם.

הלילה, הפכה החקירה לגלויה, כשמאות בלשי היחידה המרכזית במחוז ירושלים, יחד עם שוטרי מחוז ירושלים, לוחמי החטיבה הטקטית במשמר הגבול ויחידות משטרתיות נוספות, פשטו על בתיהם של סוחרי הסמיים שהופללו במהלך הפעלת הסוכן. מתוך 36 החשודים שנעצרו, לחלקם הייתה היכרות מוקדמת עם הסוכן, וחלקם אף היו קרובי משפחתו של הסוכן. אל חלק אחר מהחשודים הגיע באמצעות מתווכים דרך קשרים שתווה במהלך פעילותו.

עוד בוואלה!

השוטרים נדהמו: סמים קשים התגלו בתוך "ביצת הפתעה"

לכתבה המלאה
סוכן סמוי "גורדון" שהיה אחראי למעצרם של 36 סוחרי סמים מסוכנים ונשק 08 באוגוסט 2023. דוברות המשטרה, אתר רשמי
כסף מזומן שנמצא בביתו של אחד החשודים/אתר רשמי, דוברות המשטרה

במקביל לחקירה הפלילית נגד החשודים, המשטרה הודיעה כי מתנהלת נגדם גם חקירה בציר הכלכלי. במסגרתה, התחקו חוקרי הימ"ר גם אחר רכושם ונכסיהם של החשודים במטרה לחלט אותם. בהמשך היום יובאו 36 החשודים להארכת מעצרם, כשהצעיר מבניהם בן 19 והמבוגר שבהם בן 48.

עם סיום מבצע המעצרים, הבוקר התקיים במשטרה טקס במעמד מפכ"ל המשטרה יעקוב שבתאי ומפקדים נוספים. בטקס הוענקה תעודת הוקרה והערכה למפעילי הסוכן ולקצינים ושוטרים נוספים שהשתתפו במבצע. "תקופה ממושכת של הפעלת סוכן הגיעה היום לסיומה", מסר המפכ"ל שבתאי במהלך הטקס, "הייחודיות של הפעלה זו היא הגיוון של היעדים שהצלחנו להפליל, מעברייני רחוב, דרך יעדי תחנה ויעדים במגזר הערבי. אין עבודת משטרה נחושה, מקצועית והתקפית יותר מפיצוח סוכן אחרי חודשים ארוכים".

סוכן סמוי "גורדון" שהיה אחראי למעצרם של 36 סוחרי סמים מסוכנים ונשק 08 באוגוסט 2023. דוברות המשטרה, אתר רשמי
36 מעצרים בלילה אחד. מעצר אחד החשודים בפרשה, הבוקר/אתר רשמי, דוברות המשטרה

מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן התייחס לפעילות ואמר: "הפעלת הסוכן מהווה נדבך חשוב במאבק הנחוש והבלתי מתפשר שלנו בפשיעה החמורה ובמחוללי הפשיעה. הערכתי הרבה לסוכן ולמפעיליו, שפעלו במשך חודשים רבים בתחכום ויצירתיות לאסוף ראיות ולחשוף את עשרות החשודים שנעצרו הלילה בחשד לסחר בסמים ואמל"ח. המסר החד משמעי שפעילות זו מעבירה לכל עבריין ומחולל פשיעה באשר הוא, כי המשטרה תמשיך לפעול בכל מקום, לחתור למגע ולחשוף עבריינים הפועלים בניגוד לחוק, ולהשתמש בכל הכלים והאמצעים שברשותנו למאבק בפשיעה על כל גווניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully