וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוטרים נדהמו: סמים קשים התגלו בתוך "ביצת הפתעה"

עודכן לאחרונה: 7.8.2023 / 12:18

צעיר רחובות נעצר בחשד לסחר בסמים. זאת, לאחר ששוטרים תפסו אותו כשברשותו קריסטל והרואין. לפי החשד, הוא נהג לעשות משלוחים לבית הלקוחות שלו על גבי קורקינט חשמלי, ולהסתיר את הסמים

בווידאו:המשטרה חשפה הסלקת סמים בביצת הפתעה, רחובות, 6 באוגוסט 2023/דוברות משטרת ישראל

תושב רחובות בשנות ה-20 לחייו נעצר אתמול (ראשון) בחשד לסחר בסמים. זאת, לאחר ששוטרים עצרו אותו "על חם" כשברשותו סמים מסוג קריסטל והרואין שהוסתרו בתוך "ביצת הפתעה".

הבלשים ביצעו את המעצר לאחר חקירה סמויה שערכו. על פי החשד, הצעיר נהג לעשות משלוחים לבית הלקוח על גבי קורקינט חשמלי. היום, תבקש המשטרה מבית משפט השלום בראשון לציון להאריך את מעצרו.

המשטרה חשפה הסלקת סמים בביצת הפתעה, רחובות, 6 באוגוסט 2023. דוברות משטרת ישראל
סמים בתוך ביצת הפתעה/דוברות משטרת ישראל

לפני כשבועיים, הוגש בבית משפט השלום בעכו כתב אישום בגין החזקת סמים ונשק נגד סלאח אלדין גנאים, בן 35 מסכנין. מכתב האישום עלה כי בפשיטה שערכו שוטרים לפני שבועיים בביתו נמצא אקדח גלוק בכיס האחורי של כיסא הגלגלים של הנאשם ובתוך תותב רגלו נמצאו כמעט 20 גרם של קוקאין.

עורך דינו ניסה להפחית מחומרת העבירות. הוא טען כי האקדח היה ללא מחסנית ונועד רק לתת לו ביטחון. לגבי הסמים, טען כי הם היו מיועדים לצריכה עצמית. מנגד, ביקש נציג המשטרה להראות כי החשוד מסוכן ולא ניתן לשחררו למעצר בית. לדבריו, מדובר באדם עם עבר פלילי שסיגל לעצמו אורח חיים עברייני וכי מצבו הרפואי נגרם בגלל אותו אורח חיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully