וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא קיבלו סיגריות בחוף הים - ותקפו: כתב אישום חמור נגד שני צעירים

עודכן לאחרונה: 7.8.2023 / 11:56

על פי האישום, שני הצעירים פנו לגבר בן 63, ששהה במקום עם אשתו, וביקשו סיגריה. כשנענו בשלילה, תקפו אותו נמרצות וגרמו לו לחבלות ואובדן הכרה. כשהשניים הבחינו כי ברשותו של הקורבן אקדח - גנבו אותו וברחו. רוחצים ששהו בחוף עיכבו את השניים עד הגעת השוטרים

נהג חשוד כי תקף וחטף כסף מזוג תיירים קשישים, 29 במאי 2023/דוברות משטרת ישראל

שני צעירים הואשמו לאחרונה שהכו אדם בן 63 וניסו לגנוב את נשקו האישי בחוף הים באשקלון. על פי האישום, אותו הגישה פרקליטות מחוז דרום, אביחי סמני בן ה-28 מירושלים ואושר אבייה בן ה-19 מאשקלון, ניגשו לגבר ולאשתו שבילו בחוף הים, וביקשו מהם סיגריה. לאחר שהזוג ענה להם כי אין ברשותו סיגריות, הצעירים נעמדו מול הזוג ואבייה סטר לפניו של הגבר, תפס בגופו והפיל אותו על הרצפה. אז, כשהוא שכוב על הרצפה, סמני החל לבעוט בו - כך לפי כתב האישום.

בזמן התקיפה שני הנאשמים הבחינו באקדח שנשא הקורבן, גנבו אותו ונמלטו. בעקבות צעקותיה של האישה, רוחצים בחוף רדפו אחרי השניים, תפסו אותם במקום והזקיעו את המשטרה. בהמשך שני הנאשמים התנגדו למעצרם, תוך שהם משתוללים ומגדפים את השוטרים שהגיעו למקום.לאחר שסמני נעצר, אבייה אף איים על השוטרים, כך עולה מכתב האישום.

חוף ים , אשקלון. 8 באוגוסט 2022. אבי רוקח
חוף ים. ארכיון/אבי רוקח

בעקבות התקיפה, בן ה-63 איבד את הכרתו, נגרמו לו חבלות רבות והוא נזקק לטיפול רפואי בבית החולים. אבייה וסמני הואשמו בתקיפה, גרימת חבלה והפרעה לשוטר. לסמני יוחסו גם עבירות של גניבה ונשיאת נשק שלא כדין. בתוך כך, הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרם עד לתום ההליכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully