וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הח"כית השוותה בין הסייר בפיגוע לעצור שחשוד ירה למוות בפלסטיני

עודכן לאחרונה: 6.8.2023 / 7:19

ח"כ לימור סון הר מלך מעוצמה יהודית התייחסה לעימות בו נורה למוות פלסטיני על ידי מתנחל, וטענה כי הגן על עצמו מפני מחבל. היא הקבילה את המקרה לפיגוע בתל אביב בו נורה למוות סייר הביטחון חן אמיר: "בת"א חיסלו מחבל וזכו לתשואות - ובבנימין נעצר יהודי שהגן על חייו"

תיעוד הפיגוע בלב העיר/מערכת וואלה!

ח"כ לימור סון הר מלך פרסמה הערב (שבת) בטוויטר הודעה בעקבות הפיגוע בתל אביב והריגתו של הצעיר הפלסטיני אתמול בכפר בורקה. בהודעה נאמר: "דין בנימין כדין תל אביב! כאשר סייר ביטחון בתל אביב מחסל מחבל הוא זוכה לתשואות מכל גורמי הביטחון אבל כשיהודי מגן על חייו בבנימין מפני המון ערבי הקם להורגו הוא נעצר בעודו פצוע".

הר מלך אמרה כי היא "מציעה למערכת הבטחון להפנות את כוחותיה לטיפול בקני הטרור במקום לרדוף את תושבי בנימין האוחזים במסירות בארצנו".

אלישע ירד מובא להארכת מעצרו. 5 באוגוסט 2023. יואב דודקביץ, TPS
החשוד במעורבות באירוע שבו נהרג הפלסטיני בכפר בורקה מובא לדיון הארכת מעצר, 5 באוגוסט 2023/TPS, יואב דודקביץ

ארגון חוננו, המייצג את העצורים מבנימין, טען הערב כי הם היו קורבנות של "לינץ' קשה". לדברי הארגון, היורה נפצע קשה ופונה לבית החולים שערי צדק, שם נותח בראשו במהלך השבת, והוא מאושפז במחלקת טיפול נמרץ.

עו"ד נתי רום המייצג את היורה מסר בצאת השבת כי "מדובר בנס, מרשי הוא נפגע פיגוע קשה. בנס ובתושייה הוא וחבריו נמצאים כעת בחיים". לדברי רום, היורה פעל כחוק, ועשה זאת מטעמי הגנה עצמית. בשעה זו מתקיים בבית משפט השלום בירושלים דיון בהארכת מעצרם של שני חשודים במעורבות במעשה.

בתוך כך מסר דובר צה"ל כי הטענות שצה"ל התמהמה בהגעתו לאירוע סמוך לכפר בורקה שבו נהרג פלסטיני מירי של מתנחלים, "אינן נכונות ומציגות מצג שקרי". על פי התחקיר, הדיווח הראשוני התקבל ב-20:07. צה"ל סרק את המרחב ולא איתר את החיכוך משום שהמידע היה שגוי. ב-20:52 התקבל דיווח נוסף, ורק ב-21:09 התקבל המיקום המדויק. הכוח הגיע למקום ב-21:20, לאחר שהירי בוצע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
לימור סון הר-מלך. נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
להפסיק לרדוף את תושבי בנימין. ח"כ סון הר מלך/דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ

יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי כתבה הערב בחשבון הטוויטר שלה: "הגיע הזמן לומר את זה בקול ברור וצלול: בממשלת נתניהו יש מפלגה של תומכי מחבלים. תומכי טרור. אם רוצים לגרש משפחות מחבלים - אפשר להתחיל בגירוש משפחת המתנחל המחבל".

ח"כ בועז ביסמוט והליכוד הגיב לדבריה של מרב מיכאלי: "הגיע הזמן לומר את זה בקול ברור וצלול: לכל הממהרים בתקשורת בשיתוף חברות וחברי הכנסת שמרשים לעצמם לעשות הקבלות הזויות ביום שכזה ולחרוץ את דינם של יהודים שמגנים על אדמתם ומולדתם - שלו נעליכם מעל רגליכם והתעסקו בהוקעת תומכי הטרור, מחבקי המחבלים ומהללי השהידים שאתם חולמים להקים איתם ממשלה".

  • עוד באותו נושא:
  • פיגועים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully