וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כית מהאופוזיציה יזמה את "חוק האונס הלאומני" - ונאומה במחאה בוטל

עודכן לאחרונה: 5.8.2023 / 18:40

הביטול מגיע בעקבות מעורבותה של ח"כ מלינובסקי מטעם ישראל ביתנו בחוק החמרת ענישה בעבירות מין על רקע לאומני - שאושר בשבוע שעבר. "גזענות היא לא חלק מהאג'נדה שאנחנו מובילים", מסרו המארגנים. מלינובסקי: "מצער מאוד, אין סתירה בין היותי אשת ימין למאבקי נגד הממשלה"

בווידאו: המשטרה החלה בפינוי המפגינים מאתר הבניה שסמוך לאזור החסינות של הכנסת/ינון שלום- יתח

נאומה של חברת הכנסת מטעם ישראל ביתנו יוליה מלינובסקי בהפגנה נגד המהפכה המשפטית הערב ביבנה בוטל לפני זמן קצר (שבת). זאת, כך לדברי מארגני המחאה, בשל מתקפה של מוחים, שהגיעה בעקבות תמיכתה של ח"כ בחוק החמרת ענישה בעבירות מין על רקע לאומני שאושר במליאת הכנסת בשבוע שעבר.

"מאוד נבוכה ומצטערת לעדכן אותך כי אנחנו נמצאים לצערנו במתקפה מצד קבוצת המוחים בעיר לאור העובדה שיוליה הייתה מעורבת בחקיקה והצבעה בעד החוק", נכתב בהודעה שנמסרה לח"כ הערב על ביטול השתתפותה, כך לפי תצלום השיחה שהעלתה לחשבון הטוויטר שלה. "לא היינו ערים לכך, וכרגע כל צוות מובילי המחאה וקבוצת המוחים יוצאים נגד הגעתה של יוליה", עוד נכתב.

רונית ארנפרוינד, ממארגני המחאה ביבנה, אישרה את הסיבה לביטול. "אנחנו מאוד מעריכים את יוליה ואת עבודתה בכל מה שקשור להפיכה המשטרית", נמסר מטעמה. "אלא שבצהריים בקבוצות המחאה בעיר העלו שיוליה שותפה לחוק המאוד בעייתי שמפריד אונס ערבי לאונס יהודי בנסיבות כאלה ואחרות. המחאה שאנחנו מנהלים נוגעת למהויות של חברה ליברלית, שוויונית ומוסרית. גזענות היא לא חלק מהאג'נדה שאנחנו מובילים".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ועדת החוקה אישרה לקריאה ראשונה את ביטול עילת הסיבות, מהומה פרצה באולם 04 ביולי 2023. נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
"המחאה היא לא פרטית". ח"כ מלינובסקי/דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ

חברת הכנסת שהעלתה את צילום השיחה לרשת, הגיבה: "אני גאה מאוד בחוק הזה", כתבה. "פי וליבי שווים, וכמו שאני מאמינה בחוק הזה - אני מאמינה במאבק נגד ההפיכה המשטרית", הוסיפה.

"אין סתירה בין היותי אשת ימין ליברלי ציונית למאבק שלי נגד הממשלה הרעה הזו", הוסיפה חברת הכנסת". המחאה היא לא פרטית ולא רשומה על אף אחד בטאבו, היא לא מייצגת עמדות מדיניות, היא לא מחאת שמאל ולא מחאת ימין, היא מחאה של כל אדם שרוצה לחיות בדמוקרטיה. מצער מאוד שאנשים שאמורים להאבק לכאורה על ערכי הליברליות ועל חופש הביטוי פועלים בדיוק ההפך ונגד העקרונות האלו".

צעדת מחאה נגד המהפכה המשפטית, שמתחילה בבית העצמאות ומסתיימת בקריית הממשלה, תל אביב. 2 באוגוסט 2023. ניב אהרונסון
הפגנה נגד המהפכה המשפטית, השבוע/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully