וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפגנת החירות": ארגוני הימין במחאה נגד דיון בג"ץ בביטול עילת הסבירות

עודכן לאחרונה: 3.8.2023 / 22:31

ארגוני הימין יצאו בהכרזה על הפגנה כנגד הדיון של בית המשפט העליון בביטול עילת הסבירות, זאת בטענה שבג"ץ מנסה "לגנוב את קולותיהם". ח"כ בוארון, ממארגני העצרת, אמר כי אם בג"ץ יחליט לפסול את החוק "העם יצטרך לומר את דברו, מקווה שלא נגיע לנקודה הזו"

עצרת המיליון/אורי סלע, גלי ישראל

ארגוני הימין הודיעו היום (חמישי) על קיום הפגנה נגד דיון בית המשפט העליון בביטול עילת הסבירות. ההפגנה תיקרא "הפגנת החירות", ותתקיים מול בימ"ש העליון בירושלים ב-7 בספטמבר, ימים ספורים לפני הדיון בבג"ץ בעתירות כנגד תיקון חוק יסוד השפיטה וביטול עילת הסבירות.

ההפגנה תתקיים תחת הכותרות "הם לא יקחו לנו את הקול" ו-"15 פקידים לא נבחרים - לא ישלטו בנו". ההפגנה תתקיים בשיתוף שורת ארגוני ימין בהם אם תרצו, ריבונות, ישראל שלי, עד כאן, תורת לחימה, חותם, כל ישראל ועוד.

"הפגנת החירות" בעד המהפכה המשפטית. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"הפגנת החירות" בעד המהפכה המשפטית/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ברל'ה קרומבי, ממארגני ההפגנה, מסר כי "15 שופטי בג"ץ לא ישלטו בנו ויפסלו את בחירת העם. היום בדיון על חוק הנבצרות, ההפיכה המשטרית שמוביל בית המשפט העליון עלתה שלב, לא ניתן להם לגנוב לנו את הקול, נעמוד רבבות רבבות אזרחים מול בית המשפט ונבהיר בצורה ברורה - הם לא יקחו תנו את הקול!".

ח"כ אביחי בוארון, ממארגני העצרת מסר כי אם יקרה ובג"ץ יחליט לפסול את החוק "העם יצטרך לומר את דברו". "איך הוא בדיוק יאמר את דברו? אני לא רוצה להגיע לשם. מקווה שלא נצטרך להגיע לנקודה שנשב על המדוכה ונחליט איך מחזירים את הכוח לעם", מסר בוארון, "רוב העם החליט על חוק מסוים, ברמת חוק יסוד. בית המשפט העליון, ב-75 שנות קיומו, לא פרץ ברגל גסה חוק יסוד. זו גדר שבית המשפט עצמו הניח כדי לשמר את נקודת האיזון שבין הרשויות. אם בית המשפט יפרוץ את הגדר הזו, הוא יחזיק את הטענה שלנו שאנחנו חיים באי איזון בין העם לבין בית המשפט, בשאלת מי הריבון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully