וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקשרה למוקד 100 "להזמין פיצה" - והמוקדנית שיגרה שוטרים שעצרו את בן זוגה

עודכן לאחרונה: 3.8.2023 / 17:16

השוטרת הבינה מיד שמודבר באישה במצוקה ודלתה ממנה את פרטי האירוע, מקום הימצאה ורמת הסכנה הנשקפת לה - כל זאת במסגרת שיחה על "הזמנת פיצה". כשהצליחה לגבש תמונה, הזעיקה השוטרת כוח משטרתי אל ביתה ותוך דקות ספורות, בן זוגה נעצר

אישה במצוקה התקשרה למוקד 100 "להזמין פיצה"/מעריב

תושבת רמלה התקשרה שלשום (שלישי) למשטרה וביקשה "להזמין פיצה", השוטרת במוקד 100 שענתה לה הבינה מיד שמדובר באישה במצוקה, לפיכך שאלה השוטרת כמה שאלות על מנת לדלות את פרטי האירוע, מקום הימצאה ורמת הסכנה הנשקפת לה - כל זאת במסגרת שיחה על "הזמנת פיצה". כשהצליחה השוטרת לדלות את הפרטים הדרושים, הזעיקה כוח משטרתי אל ביתה ותוך דקות ספורות, בן זוגה נעצר.

בן זוגה של האישה, תושב רמלה בשנות ה-30 לחייו, נעצר בחשד לאיומים, ובתום חקירתו נכלא ומעצרו הוארך מעת לעת. אתמול (רביעי) הגישה יחידת התביעות של המשטרה במחוז מרכז לבית משפט השלום בראשון לציון כתב אישום חמור נגדו ובקשת מעצר עד לתום ההליכים.

אישה במצוקה מבקשת להזמין פיצה במוקד 100, דוברות המשטרה.mp4. מעריב
אישה במצוקה מבקשת להזמין פיצה במוקד 100, דוברות המשטרה.mp4/מעריב

גם בחודש דצמבר האחרון, אירע מקרה דומה - כשתושבת השרון התקשרה למוקד המשטרה וביקשה "להזמין פיצה", השוטרת שענתה לה הבינה שהאישה נמצאת בסכנה והצליחה לדלות ממנה את המידע הנחוץ לסייע לה. המוקדנית שאלה אם מישהו מאיים עליה, והאישה השיבה "כן, אני עם חברה". לאחר מכן נשאלה אם המאיים עדיין נמצא בבית, ועל כך השיבה "כן, עם זיתים ותירס". בתום השיחה נשלחה ניידת משטרה למקום, השוטרים עצרו גבר בשנות ה-30 לחייו, שחשוד בתקיפה ואיומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully