וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקשרה למוקד כדי "להזמין פיצה" - השוטרת הבינה שהאישה במצוקה | האזינו

עודכן לאחרונה: 8.12.2022 / 17:16

אחרי שנשאלה אם מאיימים עליה, ענתה תושבת השרון שהתקשרה למוקד "כן, אני עם חברה", ולאחר מכן אם המאיים עדיין נמצא בבית היא השיבה: "כן, אנחנו רוצים זיתים ופטריות". בסיום השיחה ניידת הגיעה למקום ועצרה חשוד בשנות ה-30 לחייו

הקלטת השיחה למוקד 100 זיהתה אישה במצוקה המבקשת "להזמין פיצה" ולאחר תשאול רגיש ובטוח, שיגרה אליה ניידת שעצרה את בן הזוג בגין תקיפה ואיומים ומעצרו הוארך בבימ"ש/דוברות המשטרה

תושבת השרון התקשרה למוקד המשטרה וביקשה "להזמין פיצה", השוטרת שענתה לה הבינה שהאישה נמצאת בסכנה והצליחה לדלות ממנה את המידע הנחוץ לסייע לה. המוקדנית שאלה אם מישהו מאיים עליה, והאישה השיבה "כן, אני עם חברה". לאחר מכן נשאלה אם המאיים עדיין נמצא בבית, ועל כך השיבה "כן, עם זיתים ותירס".

בתום השיחה נשלחה ניידת משטרה למקום, השוטרים עצרו גבר בשנות ה-30 לחייו, שחשוד בתקיפה ואיומים. בית המשפט בפתח תקווה האריך את מעצרו עד למחר. "המוקדנית פעלה בתושייה רבה ובמקביל העבירה את הדיווח לניידות שבשטח. כל אישה שחשה בסכנה יכולה להתקשר למוקד 100, ולנו יש את היכולות לסייע לה", אמר המפקד האחראי על המוקדנית.

מוקדנית המשטרה. דוברות המשטרה, אתר רשמי
מוקדנית במשטרה/אתר רשמי, דוברות המשטרה

לפני כשבוע הגישה פרקליטות מחוז תל אביב כתב אישום נגד יעקב בן אברהם, בן 70 מהרצליה, בגין רצח בנסיבות מחמירות. זאת לאחר, שעל פי כתב האישום, דקר את אשתו בתחילת החודש בעקבות סכסוך סביב פרידה וחלוקת רכוש. בכתב האישום נאמר כי יעל ניסתה להימלט והשכן אף הגיע וניסה לעזור, אך זה לא עזר.

בתם של הזוג ששהתה בבית בזמן הרצח, לינוי בן אברהם, שוחררה ממעצר בית לאחר שבמשטרה נבדק החשד למעורבותה. אחותה דנה, סיפרה הבוקר לוואלה שהיא עדיין מתקשה לעכל את המציאות הקשה. "איבדתי את כל המשפחה ביום אחד. יש לי קצת שלווה, שאחותי שוחררה ממעצר בית. אנחנו לא יכולות לדבר בהוראת המשטרה עד ה-15 בדצמבר אבל אני מאמינה לה ויודעת שהיא מרוסקת. נשאר לנו רק אחת את השנייה וניפגש בהמשך לפנות את הדירה בהרצליה", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully