וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר החשוד ברצח במטע בבקעת הירדן: "תיק מורכב מאוד"

עודכן לאחרונה: 3.8.2023 / 15:31

בית משפט השלום בירושלים האריך בפעם השלישית את מעצרו של החשוד ברצח יאיר חדד ובשריפת גופתו. החשוד טען בדיון כי אנשי שב"ס הכו אותו. "חומר הראיות בתיק מעלה תמונה מחרידה"

בווידאו: פוענח רצח יאיר חדד בבקעת הירדן/דוברות משטרת ישראל

בית משפט השלום בירושלים האריך היום (חמישי) בשבעה ימים את מעצרו של החשוד ברצח יאיר חדד במטע התמרים בבקעת הירדן לפני שלושה שבועות.

במהלך הדיון קבל עורך דינו של החשוד מדוע מאריכים את מעצרו מבלי שמגישים נגדו הצהרת תובע. אולם, השופט השיב כי מדובר ב"תיק מורכב מאוד". החשוד עצמו התלונן בדיון כי אנשי שב"ס הכו אותו.

"הוא חשוד בעבירות של רצח לאחר תכנון, רצח באכזריות ושיבוש מהלכי משפט. היחידה החוקרת הניחה לפניי חומר רב שמעיון בהם מתקיים חשד סביר לשלוש העבירות", אמר השופט בהחלטתו. "מהחומר שהונח בפניי עולה תמונה מחרידה של גרימת מוות כאשר לאחר גרימתו הגופה נשרפה. הכול בגדר חשד לכאורה, וזה תפקידה של היחידה החוקרת לאסוף ראיות על מנת לחזק או להפריח את החשד, שמצוי בעוצמה גבוהה".

פוענח רצח יאיר חדד שגופתו אותרה במטע תמרים בבקעת הירדן. דוברות המשטרה, אתר רשמי
"תיק מורכב מאוד". החשוד וזירת הרצח/אתר רשמי, דוברות המשטרה

לפני כשבוע וחצי הודיעה המשטרה כי פענחה את הרצח המחריד של חדד, תושב רחובות ואב לשלושה. מהחקירה עולה כי השניים שהו בלילה יחדיו בטבריה ויום למחרת נסעו ברכבו של החשוד, אז הוא רצח את חדד והצית את גופתו כדי לטשטש ראיות.

"הוא זוכר כל פרט", סיפר נציג המשטרה על החשוד בדיון הקודם בבית המשפט. "אבל בחקירות בהמשך ההתנהגות שלו השתנתה בהתאם למה שקורה בחוץ. החשוד לקח את הרכב למגרש באזור. שם שטף את הרכב וניסה לטשטש ראיות".

לפי גרסת החשוד שנמסרה בבית המשפט, הוא לקח את חדד טרמפ ובאזור הבקעה. אז, לטענתו, חדד החל לדקור את עצמו והוא הוריד אותו מהרכב. החשוד מכחיש כל קשר לרצח ולהצתת הגופה. לדבריו, כתמי הדם ברכבו הן של חדד עצמו. בחקירתו טען כי הקורבן סיפר לו שהוא מכשף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully