וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקיפה אכזרית בדרום: 3 נערים הואשמו שהכו אדם במוט עץ ושברו את גולגלתו

עודכן לאחרונה: 3.8.2023 / 13:37

כתב אישום הוגש נגד השלושה, לאחר שהקורבן סירב לבקשתם לשמור על השקט. לטענתם הוא איים עליהם עם בקבוק זכוכית. לאחר מכן, לפי האישום, רדפו אחריו עד שתפסו אותו ותקפו אותו. על חבריו הם איימו בסכין. "השאירו אותו שרוע על המדרכה מתבוסס בדמו"

נהג חשוד כי תקף וחטף כסף מזוג תיירים קשישים, 29 במאי 2023/דוברות משטרת ישראל

שלושה קטינים תושבי הדרום הואשמו היום (חמישי) שתקפו אדם במוט עץ ושברו את גולגלתו סמוך לפארק ציבורי שבו בילו. על פי האישום, לפני 10 ימים התגלע ויכוח בין הקורבן, שישב עם חבריו, לשניים מהנאשמים, בעת שישבו בפארק הסמוך לבית הקורבן. הנערים ביקשו מהקורבן לשמור על השקט, אך זה סירב.

לאחר שעזבו את המקום, שני הנאשמים חברו לנאשם שלישי, וסיפרו לו כי נאלצו לעזוב את הפארק לאחר שהקורבן איים לנפץ עליהם בקבוק זכוכית. השלושה חזרו לפארק, וכשגילו שהקורבן עזב את המקום פתחו בחיפוש אחריו.

עם מוט ברזל וסלע: צעירים שהוצאו ממועדון לילה בירושלים לאחר שתקפו צעיר - שבו לזירה והכו גם את עובדי המקום 05.02.23. משטרה, מערכת וואלה!
נכון לשעה זו, הקורבן נותר מורדם ומונשם/מערכת וואלה!, משטרה

זמן קצר לאחר מכן, מצאו אותו השלושה בקרבת מקום ורדפו אחריו. אז, אחד הנאשמים הכה אותו במוט עץ שמצא בסביבה, ושבר את גולגלתו. שני הנאשמים האחרים איימו על חבריו של הקורבן בסכין וגז מדמיע, ואף ריססו את הקורבן בגז. השלושה עזבו את המקום והותירו את הקורבן שרוע על המדרכה ומתבוסס בדמו.

בעקבות התקיפה, נגרמו לקורבן מספר שברים ודימומים פנימיים בראש. נכון לשעה זו, הוא עדיין מורדם ומונשם בבית החולים, לאחר שני ניתוחים שעבר. לנאשמים יוחסה עבירה של חבלה בכוונה מחמירה ולאחד מהם גם עבירת החזקת סכין. לצד הגשת כתב האישום, הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרם עד תום ההליכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully