וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר החשוד ברצח האלמונית בתל אביב: "הגיוני שידווח על גופה ויחכה למשטרה?"

עודכן לאחרונה: 3.8.2023 / 12:37

בית משפט השלום בעיר האריך ב-8 ימים את מעצרו של תושב יריחו בן 47, והמשטרה מתעקשת כי הוא מעורב ברצח האישה שגופתה נמצאה בבית הקברות המוסלמי בעיר לפני כשבועיים, וזהותה עדיין לא ידועה. הסנגורית טענה: "החשוד - מהחלשים בחברה. החקירה הזאת לא זזה לשום מקום"

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (חמישי) בשמונה ימים את מעצרו של החשוד ברצח האישה האלמונית, שנמצאה לפני כשבועיים בבית הקברות המוסלמי בתל אביב, ליד גן העצמאות. זהות האישה טרם ידועה. "נעשו פעולות רבות לזיהוי הגופה, עדיין ללא הצלחה", ציין נציג המשטרה בדיון.

במהלך הדיון עלה כי המשטרה חוקרת שני אירועים שונים. המקרה הראשון התרחש לפני כשבועיים וחצי, ובו החשוד, שוהה בלתי חוקי מיריחו בן 47, ניגש לשתי נשים ששהו בהוסטל מפוקפק בעיר וסיפר להן שרצח בחורה ושיתקשרו למשטרה. לאחר שהתקבל דיווח, צוותי משטרה הגיעו למקום, אך לא איתרו גופה והאירוע נסגר.

באירוע השני שהתרחש שלושה ימים לאחר מכן, החשוד התקשר למשטרה ודיווח שמצא גופה. כשכוחות המשטרה והרפואה הגיעו לזירה, החשוד חיכה להם במקום.

בית הקברות המוסלמי
31.07.23. יותם רונן
האזור בו נמצאה גופתה של האישה, בית הקברות המוסלמי/יותם רונן

צוות החקירה פנה לאינטרפול, הארגון הבינלאומי לשיטור פלילי, בבקשה לסיוע בזיהוי הגופה. "בשלב זה אנחנו לא יודעים למה הוא רצח אותה", הוסיף נציג המשטרה. החשוד אמר בדיון: "לא הרגתי חתול, אז להרוג בן אדם?".

במהלך דיון הארכת מעצר קודם של החשוד, הסנגורית שלו ביקשה שבעת ניתוח גופתה של האלמונית, יהיה נוכח מומחה מטעם ההגנה. במהלך הדיון שהתקיים היום, הסנגורית של החשוד טענה שהמשטרה לא יידעה את הסנגוריה הציבורית על ביצוע הנתיחה למרות שהתחייבה לכך מבעוד מועד.

"החשוד מכחיש את המיוחס לו", טען נציג המשטרה בזמן הדיון. "הוא מרחיק את עצמו ממקום ביצוע העבירה ומשקר לכל אורך החקירה. צוות החקירה הצליח לסתור את טענותיו באמצעות פעילויות חקירה רבות, גביית עדויות, מצלמות ועוד. במהלך החקירה חלה התפתחות".

"לכולנו יש היגיון בריא"

"זה הגיוני שהוא יפנה למישהו שהוא לא מכיר, יגיד שיש גופה ויחכה שם למשטרה?", טענה הסנגורית של החשוד, עו"ד מיכל עורקבי, שמייצגת את החשוד מטעם הסנגוריה הציבורית. "הוא לא אמר לאף אחד שהוא רצח. אתם מבקשים ימי מעצר כי אתם אומרים שהוא רצח מישהי שאתם לא יודעים מי היא. מה הסיפור? איך הוא רצח אותה? למה?"

הסנגורית הוסיפה כי "אנחנו נמצאים בשלב שצריך להגיד די לחקירה הזאת. היא לא זזה לשום מקום והעובדה שהחשוד משקר לגבי איפה הוא ישן ומה הוא עשה לא תוכל למלא את החסר המאוד גדול של מה בעצם קרה שם? ולזה אני מוסיפה את ההיגיון הבריא שיש לכל אחד ואחת מאיתנו. לפי הגרסה של המשטרה יש לנו חשוד שפעמיים מבקש לפנות למשטרה ולדווח על גופה, לא על רצח שהוא ביצע. החשוד הזה הוא מהחלשים בחברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully