וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר חשוד ברצח האישה האלמונית בגן העצמאות בתל אביב

עודכן לאחרונה: 31.7.2023 / 12:01

החשוד, תושב יריחו בן 47, נעצר זמן קצר שהתגלתה גופת אישה בבית הקברות המוסלמי שבגן העצמאות בתל אביב. זהותה של הקורבן לא התגלתה, וגופתה הועברה לבדיקת המכון הפתולוגי. בתוך כך, הוארך מעצרו של החשוד עד לחמישי, וחקירתו נמשכת. "החשוד מכחיש כל קשר לאירוע"

בווידאו: הותר לפרסום: נעצר חשוד במעורבות ברצח אישה בגן העצמאות בתל אביב/יותם רונן

תושב יריחו בן 47 נעצר בחשד למעורבות ברצח האלמונית בגן העצמאות שברחוב סלע מאיר בתל אביב, כך חשפה היום (שני) משטרת ישראל.

חקירה האירוע החלה ביום שבת, לפני כעשרה ימים, עם קבלת דיווח על גופת אישה שנמצאה בבית העלמין המוסלמי שנמצא בשטח הגן. נכון לשעה זו, זהותה של קורבן הרצח, שגופתה הועברה לחקירת המכון הפתולוגי, טרם התבררה. החשוד, שוהה בלתי חוקי בישראל, נעצר זמן קצר לאחר תחילת החקירה ומעצרו הוארך מעת לעת על ידי בית המשפט השלום בתל אביב. הארכת המעצר האחרונה נקבעה עד ליום חמישי, בעת שחקירתו במשטרה נמשכת.

מתנדב זק"א ת"א אברומי כץ, שהגיע למקום עם מציאת הגופה, סיפר: "שהגעתי לזירה מצאתי גופה במצב ריקבון טוטאלי, בסיוע מתנדבים רבים שהגיעו לזירה טיפלנו בגופה ובממצאים הרבים, לצד כוחות המשטרה ומז"פ שפעלו במקום, הגופה הועברה להמשך בדיקה במכון הלאומי לרפואה משפטית".

עו"ד מירב חורי, המייצגת מטעם הסניגוריה הציבורית את החשוד ברצח, מסרה: "המשטרה הזדרזה לעצור את החשוד שכל חטאו שביקש לדווח על מציאת הגופה. החשוד מכחיש כל קשר לאירוע וכלל לא יודע מי המנוחה. היה מצופה מהמשטרה לפני המעצר לבחון אם בכלל מדובר ברצח ולנסות ולזהות את המנוחה, ורק אחר כך לעצור חשודים".

בית הקברות המוסלמי
31.07.23. יותם רונן
בית הקברות המוסלמי 31.07.23/יותם רונן

מוקדם יותר החודש, המשטרה עצרה חשוד יהודי בחשד למעורבות ברצח תושב רחובות, שגופתו אותרה ביום רביעי במטע תמרים בבקעת הירדן. הרקע למעשה הוא פלילי.

הגופה אותרה ביום חמישי על ידי המשטרה הפלסטינית וכעבור זמן קצר החקירה הועברה לידי משטרת ישראל. לבקשת היחידה החוקרת הוטל צו איסור פרסום.

גופתו של האב לשלושה מרחובות אותרה לפני חמישה ימים. אתמול הובא הנרצח למנוחות בבית העלמין ברחובות.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully