וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני תושבי הדרום חשודים בניסיון גניבה ממתקן צבאי בדרום

עודכן לאחרונה: 3.8.2023 / 11:05

השניים נצפו כשהם חותכים את הגדר ההיקפית, וגונבים סולר מהמקום. המשטרה פתחה אחריהם במרדף, והם נעצרו במחסום באזור. הם חשודים בקשירת קשר לפשע וגרימת נזק לתשתיות

שני תושבי הדרום חשודים בניסיון גניבה ממתקן צבאי בדרום/דוברות המשטרה

שני תושבי הפזורה הבדואית בשנות ה-30 לחייהם, בחשד לניסיון גניבה ממתן צבאי חשוב בדרום - כך הודיעה היום (חמישי) המשטרה. היום הוארך מעצרם עד יום ראשון. השניים נצפו כשהם חותכים את הגדר ההיקפית במתקן, וגונבים ממנו סולר.

מיד עם יציאתם מהמקום, פתחו אחריהם במרדף שוטרי תחנת שדרות ויחידות "יואב" ו"המגדלור", יחד עם כוחות צה"ל. השוטרים ביצעו מחסום באזור, ועצרו את החשודים כשברשותם מכל סולר מלא ומשאבה. הם חשודים בקשירת קשר לפשע וגרימת נזק לתשתיות.

סיכול גניבת סולר ופגיעה בתשתיות ביטחוניות בדרום הארץ 03 באוגוסט 2023. דוברות המשטרה, אתר רשמי
הסולר שנתפס ברשות החשודים/אתר רשמי, דוברות המשטרה

אתמול, פלסטיני בן 18 ממחנה הפליטים "אל-עזה" הסמוך לבית לחם נעצר בשטחי בסיס צאלים שבדרום בחשד להפעלת חממת סמים באזור. הצעיר נעצר בתום מרדף בשטחי הבסיס, שאירע לאחר מארב של יחידת המסתערבים של מג"ב. הלוחמים ארבו סמוך לחממת הסמים שהוקמה בשטחי האש של הבסיס, כשלפתע זיהו את הצעיר מגיע על אופנוע, ללא לוחית זיהוי.

לאחר שסירב לעצור, הוא החל להימלט. בתיעוד ניתן לראות את הלוחמים נוסעים אחרי הצעיר בשבילים, כשברקע המבנים של הבסיס. הוא עלה על הכביש והמשיך בהימלטות, אך לבסוף נתפס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully