וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 17 מבנימינה מת מתגובה חריפה לזיהום

עודכן לאחרונה: 4.8.2023 / 1:09

אלון ביכמן הגיע במצב קשה למיון המרכז הרפואי בשבוע שעבר ותוך זמן קצר אושפז כשהוא מורדם ומונשם, בעקבות תגובה נדירה לזיהום מווירוס שנדבק בו. על אף מאמצי הצוות הרפואי, לבסוף נקבע מותו. "מדובר במהלך סוער מאוד של מחלה"

המרפאה בלקיה ממנה פונתה האישה שנפצעה מירי/דוברות מד"א

אלון ביכמן, נער בן 17 מבנימינה, הלך הלילה (חמישי) לעולמו בבית החולים הלל יפה בחדרה מתגובה נדירה וחריפה לזיהום ויראלי שנידבק בו. הנער הגיע למיון בשבוע שעבר במצב קשה ותוך זמן קצר אושפז כשהוא מורדם ומונשם. "מדובר במהלך סוער מאוד של מחלה ומיטב המומחים עשו כל שעל ידינו בכדי לסייע, אמר ד"ר בוריס איסקוביץ', מנהל המחלקה לטיפול נמרץ כללי. "משפחתו יודעה בכל שלב על מצבו והייתה שותפה לטיפול שניתן לו".

אלון היה אמור לעלות לכיתה י"ב בבית הספר כרמים. הוא יצא לטיול בבורגס שבבולגריה, בילה באיזור סאני ביץ' וכולם חשו קצת חולים, אך הוא הרגיש רע יותר מהאחרים. הוא נבדק במרפאה מקומית ואחר כך נח עם חום בחדר המלון. החברים עשו תורנות ודאגו שיישאר איתו מישהו והוא שב בכוחות עצמו ארצה יחד עם כולם בתאריך על פי התכנון. אמו לקחה אותו בשבוע שיבר לבית החולים והכל חשבו שמדובר בדלקת ריאות. אלא שמצבו המשיך להתדרדר, הוא הורדם והונשם ובסופו של דבר נאלץ הצוות הרפואי לקבוע הלילה את מותו.

אלון ביכמן. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אלון ביכמן, חזר מטיול בבורגס שבבולגריה ומת בתגובה לזיהום/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מאות בני אדם השתתפו היום (חמישי) בהלוייתו של ביכמן בבנימינה, בהם בלטו צעירים רבים מחבריו, תלמידי בית הספר כרמים בו למד וצעירים מהישוב. "הוא היה קסם של ילד", סיפרה נועם סלמה, תלמידת השכבה, "היה אהוב על הילדים, תמיד אהב לעזור. אהב את החיים וראו את זה עליו. היה חייכן. היה תמיד מלא שמחת חיים. כל השכבה דאגה לשלומו בשבוע שעבר וקיבלנו את הבשורה בצורה קשה. בטוחה שכולם יבואו להלוויה".

"אתמול עוד התפללו בבתי הכנסת של בנימינה-גבעת עדה להחלמתו, והנה הבוקר לצערנו באה הבשורה הקשה", הוסיף אביה, חבר מליאת המועצה המקומית, שלומי סלמה, "לצערנו בורא עולם החליט אחרת. אין ספק שאלוהים לקח אליו מלאך". סלמה הביע תסכול: "איך בשנת 2023 מגיע בחור בן 17 עם דלקת ריאות וזה מסתיים במותו, זה נשגב מבינתי".

עוד בוואלה!

אחרי הדיווח על טענת המשטרה שאין תיעוד: פורסם סרטון ערוך של מעצר המפגין בן ה-18

לכתבה המלאה
בית חולים הלל יפה, חדרה, 26 בינואר 2021. ראובן קסטרו
בית החולים הלל יפה בחדרה/ראובן קסטרו

"אבל כבד נפל עלינו" ספדה לו זהבה באוברג, רכזת המדעים של בית הספר היסודי "אשכולות" בו למד, "אלון היה ילד חכם, ערכי ומלא שמחת חיים. הוא מאד אהב טבע ומאד אהב מדעים. בשדה היה הופך כל אבן ומתעניין בכל חרק שהיה מגלה. הכל מאד סקרן אותו. היה מגיע לכל שיעורי ההעשרה ולכל שיעורי הרשות הוא היה מגיע. הוא היה בא לפני כולם ועוזב אחרי כולם. הוא היה פעיל מאד. כולם הכירו אותו והוא היה 'שחקן נשמה', מי שהיה צריך עזרה הוא היה שם בשבילו. חומה בצורה. כבר מגיל צעיר הוא היה גבר כזה שכאילו לא מותאם לגילו. היה לוקח אחריות על דברים. אם עשה משהו אז בחיים לא היה מתחמק. היה אומר 'אני'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully