וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרו מזמורי תהילים עם הנזירים: כ-150 אנשים הגיעו לתמוך בכנסיית סטלה מאריס בחיפה

עודכן לאחרונה: 3.8.2023 / 17:45

פעילי "תג מאיר" הגיעו להזדהות עם קהילת הכנסייה, הנתונה בשבועות האחרונים להתקפות של קבוצת חסידי ברסלב, המתפללים ליד המבנה ואף פורצים לתוכו. "הגענו לתמוך במותקפים, להביא אליהם אור ולחזק אותם", אמר יו"ר הארגון גדי גבריהו, "שרנו כולנו יחד 'מי האיש החפץ חיים'"

אנשי ארגון תג מאיר שרים תהילים בכנסיית מנזר סטלה מאריס, 2 באוגוסט 2023/יוסי זמיר, תג מאיר

כ-150 אנשי ארגון תג מאיר הגיעו אמש (רביעי) לכנסייה של מנזר סטלה מאריס, כדי להביע את תמיכתם בקהילה הנוצרית בחיפה, הנתונה בשבועות האחרונים למתקפות מצד קבוצה של חסידי ברסלב, המקיימים תפילות ליד הכנסייה ואף פרצו לתוכה. הפעילים שרו מזמורי תהילים ביחד עם הנזירים הכרמליתים.

"הכנסיה סופגת בשבועות האחרונים התקפות פראיות חוזרות ונשנות מצד קהילת חרדים קיצונית", אומר יו"ר "תג מאיר", ד"ר גדי גבריהו, "הגענו מכל רחבי הארץ, לבזיליקת הכנסייה, לגנות את התקיפות, להביע את הבושה והמבוכה שלנו, כיהודים וכישראלים, מהתקפות השנאה, לתמוך במותקפים, להביא אליהם אור ולחזק אותם ברגעים הקשים".

אנשי ארגון תג מאיר במפגן הזדהות בכנסיית מנזר סטלה מאריס, 2 באוגוסט 2023. יוסי זמיר מארגון תג מאיר, תצפית TPS
מפגן הזדהות של אנשי תג מאיר בכנסיית מנזר סטלה מאריס, 2 באוגוסט 2023/תצפית TPS, יוסי זמיר מארגון תג מאיר

דוברים נוספים שהשתתפו באירוע היו האב ג'אן ג'וזף בירגארה, ראש המסדר הכרמליטי בארץ, ואב המנזר בסטלה מאריס, האב ויליאם אבו שקארה, עוזר של הארכיבישופ הקתולי ויועץ הכנסיה הקתולית וודיע אבו נאסר שתיאם את האירוע. בנוסף השתתפו גם הרבה אריאלה גרץ - רבה מקהילה רפורמית בחיפה, והאני אלפאר - נציג קהילת ליאו בק.

גבריהו הוסיף: "הגענו לסטלה מאריס לחבק את האחים והאחיות שלנו, ולהודיע להם שלא ניתן לאף אחד לפגוע במנזר ובכנסיה שלהם. חופש הדת שלהם קדוש בדיוק כמו חופש הדת שלנו. שרנו כולם ביחד את 'מי האיש החפץ חיים'. ראש המסדר ואנשי המנזר התרגשו מאוד ממספר המשתתפים הגדול ומגילויי התמיכה בהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully