וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל דיווח שווא על ירי: משטרת הקפיטול פינתה את הסנאט בוושינגטון

עודכן לאחרונה: 2.8.2023 / 22:30

כלי תקשורת אמריקניים דיווחו על ירי, אך לאחר כמה דקות התברר שמדובר בדיווח שווא. המשטרה קראה לנוכחים שהיו בבניין להסתתר עד לסיום בדיקת נסיבות המקרה. הקונגרס נמצא בפגרת הקיץ כך שרובו לא היה מאוייש

בווידאו: נהג פרץ מחסום בגבעת הקפיטול, איים בסכין על שוטרים, ונורה למוות/צילום: רויטרס

בניין הסנאט בוושינגטון שבארצות הברית פונה הערב (רביעי), בעקבות דיווח על ירי בתוכו, שלאחר כמה דקות התברר כדיווח שווא. עד לבירור הנסיבות, המשטרה קראה למי שהיה במבנה להסתתר. הקונגרס נמצא בפגרת הקיץ כך שרובו לא היה מאוייש.

גבעת הקפיטול, וושינגטון הבירה. ויקיפדיה, אתר רשמי
גבעת הקפיטול בוושינגטון/אתר רשמי, ויקיפדיה

באפריל 2021 פרץ נהג רכב פרטי מחסום סמוך למתחם הקפיטול בוושינגטון ודרס שני שוטרים ונורה למוות, אחד השוטרים נהרג. הדורס, נואה גרין, תושב וירג'יניה בן 25 שתמך בארגון "אומת האסלאם", יצא מהמכונית, איים בסכין על השניים, נורה, ופונה מהמקום במצב אנוש.בבית החולים לאחר מאמצי החייאה קבעו הרופאים את מותו. אחד מהשוטרים שנדרסו מת מפצעיו, בעוד חברו פונה לבית החולים במצב קשה.

אחיו של גרין אמר אז ל"וושינגטון פוסט" כי הוא סבל מפרנויה ונהג להשתמש בסמים, ושמשפחתו הייתה מודאגת ממצבו הנפשי. התקרית עצמה התרחשה כ-90 מטרים מהכניסה לבניין הסנאט, במחסום המשרת את עובדי המקום. משטרת הקפיטול הכריזה על עוצר וקראה לנוכחים במתחם להסתגר מחשש לאירוע ביטחוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully