וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירה בריטית התלוננה במשטרת יוון שנאנסה על ידי ישראלי - בזמן שחבריו מצלמים

עודכן לאחרונה: 2.8.2023 / 18:27

הצעירה הגישה תלונה למשטרה באתונה וטענה שנאנסה בידי גבר ישראלי בדירתו, לאחר שהיו יחד במסיבה. היא סיפרה שביקשה מהישראלי לחדול ממעשיו - אך הוא המשיך, ואף שלושה מחבריו צילמו את האונס בטלפונים הניידים שלהם

מאמן כדורגל אמריקאי נחשד בעשרות מקרי אונס/NewsChannel 5

בריטית בת 21 התלוננה במשטרת אתונה שישראלי שפגשה במסיבה אנס אותה, כך דווח היום (רביעי). במשרד החוץ מכירים דיווחים בתקשורת ובודקים, אך עד כה לא התקבל שם כל דיווח מגורם רשמי כלשהו.

על פי החשד, התיירת נאנסה בדירתו של האיש בשבוע שעבר, לאחר בילוי במועדון לילה באזור קרמיקוס, שם שהתה עם חברתה מפורטוגל. היא סיפרה למשטרה כי ביקשה מהישראלי להפסיק, אך הוא לא הקשיב לתחינותיה - ובזמן המעשה, שלושת חבריו "הופיעו משום מקום" וצילמו את האונס באמצעות הטלפונים הניידים שלהם.

אתונה. ShutterStock
אתונה/ShutterStock

ביוון מסרה התקשורת כי התיירת הבריטית "חוותה רגעי סיוט כשהייתה בביתו של גבר מישראל, ראתה לפתע מולה את שלושת הגברים שלה עומדים מולה ומצלמים אותה". לפי מקורות, שם הכול קרה בשעות המוקדמות של יום חמישי כשהצעירה בילתה עם חברה פורטוגלית במועדון לילה באזור קרמיקוס. שם היא פגשה את הגבר מישראל, החלו לדבר ובסופו של דבר הגיעו לביתו והחלו לשכב. "אז החל הסיוט, כשבמהלך המעשה ראתה בת ה-21 שלפתע מופיעים מולה שלושה גברים ומתחילים לצלם את האירוע כשהם אוחזים בסלולרי ביד", נמסר.

נמסר כי הצעירה המזועזעת הודיעה על כוונתה לעזוב את המקום, אבל בתחילה הישראלי סירב להפסיק את המעשה וכי לבסוף, הצעירה הצליחה להימלט וליצור קשר עם הרשויות. "נגד הגבר מישראל הוגש תיק בגין אינוס", נמסר.

לפני כחודש צעירה בריטית בת 19 טענה שצולמה בחשאי מקיימת יחסי מין על ידי שני צעירים ישראלים, בני 19, שהזמינה לחדרה במלון שבאי היווני רודוס. לטענת הצעירה, היא קיימה יחסי מין מרצון עם אחד מהם, ואילו השני ששהה בחדר באותה העת צילם אותה בחשאי, מבלי לקבל את רשותה.

זאת ועוד, לפני חודש התלוננה צעירה בריטית בת 21 כי נאנסה בידי גבר יווני בן 47 בחדר מלון באיזור פפקוס באי רודוס. יממה קודם לכן, אור ל-2 ביולי, התלוננה נערה בריטית בת 18 כי נאנסה כ-10 ק"מ משם אחרי בילוי עם שתיים מחברותיה במועדון פופולרי באי. לטענתה הוא הזריק לה סם ביד בלי שתרגיש והיא איבדה את ההכרה וסובלת מאובדן זיכרון לגבי האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully