וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו מבקר במרומז את ביידן: "מעולם לא הגבתי על ויכוחים במדינות דמוקרטיות"

עודכן לאחרונה: 31.7.2023 / 8:29

בריאיון לפוקס ניוז מתח נתניהו ביקורת על מנהיגי המערב וכנראה גם על ביידן: "לכולם יש דעה על ישראל, אין להם דעה על המהומות בצרפת למשל". נתניהו אמר כי בית המשפט בישראל הוא "האקטיבסיטי ביותר בעולם" ותקף את המחאה: "אסופה של גנרלים לשעבר שמעודדים סרבנות"

נתניהו: ננסה להגיע להסכמות עד המשך החגיגה עד נובמבר/וידאו (עולה לשרת): איתי בית און/ לע"מ, סאונד: יחזקאל קנדיל /לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו מתח הלילה (שני) ביקורת מרומזת על מנהיגי המערב וככל הנראה גם על נשיא ארה"ב ג'ו ביידן בעקבות ההתבטאויות שלו ושל מנהיגים נוספים בעולם נגד חקיקת המהפכה המשפטית בישראל. נתניהו התראיין הלילה לתוכנית של מארק לוין, תומך טראמפ מושבע, ברשת פוקס ניוז ואמר: "הייתי בשלטון 6 פעמים ונבחרתי באופן דמוקרטי. במשך 16 שנה מעולם לא הגבתי על ויכוחים פנימיים במדינות דמוקרטיות. אני בחרתי לא לעשות את זה".

עוד אמר נתניהו: "לכולם יש דעה על ישראל. אין להם דעה על המהומות בצרפת או ויכוחים במדינות אחרות. יש ויכוח כרגע בין בית המשפט העליון בארה"ב לבין הממשל ואני לא רוצה להגיב על זה. זה בסדר שיגיבו על מה שקורה אצלנו. אנחנו נקבל את ההחלטות בעצמנו".

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, ראש הממשלה בנימין נתניהו. יונתן זינדל/פלאש 90, Anna Moneymaker/Getty Images, עיבוד תמונה
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, ראש הממשלה בנימין נתניהו/עיבוד תמונה, יונתן זינדל/פלאש 90, Anna Moneymaker/Getty Images

לראש הממשלה הייתה גם ביקורת על מערכת המשפט הישראלית: "האבות המייסדים של ארה"ב יזמו את איזון הרשויות בין הרשות המחוקקת, המבצעת לשופטת. האיזון הזה הופר על ידי בית המשפט האקטיבסטי ביותר בעולם. 15 השופטים בבית המשפט העליון הם אנשים טובים. אין לי משהו רע להגיד עליהם כבני אדם, אבל הם לא נבחרו, לפעמים הם בוחרים את עצמם והם יחליטו במקום העם? אנחנו מנסים לתקן את האיזון שהופר".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
מפגינים נגד ביטול עילת הסבירות , נתיבי איילון , תל אביב. 24 ביולי 2023. שלומי גבאי
מפגינים נגד ביטול עילת הסבירות , נתיבי איילון , תל אביב. 24 ביולי 2023/שלומי גבאי

נתניהו לא חסך גם מביקורת כלפי אנשי המחאה נגד המהפכה המשפטית והזכיר כי חסמו כבישים, הציתו שריפות בכבישים וחסמו את נתב"ג - וכיוון לעבר שורת בכירי ביטחון לשעבר המעורבים במחאה. "המחאה מנסה ליצור אסופה של גנרלים לשעבר שאומרים לממשלה שאם תתקדמו בחקיקה, אנחנו נעודד סרבנות. ביום שבו ישראל והממשלה הנבחרת תיכנע לאיומים של גנרלים לשעבר, זה סוף הדמוקרטיה", כך נתניהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully