וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפגין שנדרס בתל אביב נחקר בחשד שגרם נזק לרכב שדרס אותו

עודכן לאחרונה: 31.7.2023 / 8:43

המשטרה זימנה את סתיו למסור עדות, אולם כשהגיע, התברר לו שהוא תחת חקירה. הוא נחשד בהפרת סדר, בכך שעמד על הכביש ושגרם נזק לרכב - אחרי שהכה את שמשת הרכב הדורס: "הנהג הסתכל לי בעיניים ובא לדרוס אותי, השמשה לא נשברה אפילו", אמר. הנהג נחקר ושוחרר למעצר בית

נהג תועד דורס מפגינים במחאה נגד המהפכה המשפטית בתל אביב, 29 ביולי 2023/לפי סעיף 27 א'

המפגין שנדרס אתמול בתל אביב נחקר היום (ראשון) באזהרה במשטרת מחוז תל אביב.

אתמול המשטרה פנתה אל המפגין, סתיו, כדי שיגיע למסור עדות - אולם בבוקר, התברר לו שמדובר בחקירה. החשדות שבגינם נחקר כוללים התנהגות שגורמת נזק, הימצאות בכביש שלא בתוקף תפקיד, עשיית מעשה דין שלא כדין וגרימת נזק, ככל הנראה בעקבות מכה שנתן לשמשת הרכב הדורס. "נתתי מכה לשמשה והיא לא נשברה אפילו, נעלבה אולי. הם מנסים לבנות נרטיב כזה מהרגע הראשון. אם זה היה מתויג כפיגוע היו קוראים לאנשים להישאר בבתים, אבל זה מפגין אז המשטרה מתכחשת לעדי ראייה ובמקום להשאיר אותו במעצר משחררת אותו למעצר בית, ואותי חוקרת בלי להגיד לי בכלל מראש", אמר לוואלה!.

"אמרו לי שדפקתי על הרכב וסיכנתי אחרים ואת עצמי כשהייתי בכביש, ושהשוטר שהיה שם עזר לרכב להימלט מהמקום בגלל המפגינים שדחפו אותו. הנהג הסתכל לי בעיניים ובא לדרוס אותי, לא הספקתי להגיב, עפתי על הטמבון והתגלגלתי הצדה, והברך שלי נתקעה בין הרכב לרכב אחר. פינו אותי לאיכילוב. כל הברך שלי נפוחה, אני בקושי הולך".

הדריסה אירעה אמש סמוך למחלף קיבוץ גלויות בתל אביב, במהלך ההפגנה נגד המהפכה המשפטית, בהשתתפות עשרות אלפים. המפגין נפצע קל. הנהג הפוגע עוכב אתמול לחקירה ושוחרר למעצר בית; המשטרה כינתה את האירוע "תאונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully