וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנאשמים מכחישים, ומפלילים אחד את השני: התקדמות במשפט רוצחי הישראלי בהולנד

עודכן לאחרונה: 30.7.2023 / 11:37

לפי החשד, מי שרצח את יובל אקוס-ארבל בן ה-61 ברצח האכזרי שבוצע לפני כשנה הם שלושה מכרים מקומיים מפוקפקים, וזאת על מנת שלא יתלונן כי שדדו אותו. גופתו נמצאה חבולה וקשורה, ובזירה נמצאו דגימות דנ"א שלהם. ההוכחות יישמעו באוקטובר, מעצרם הוארך

ההוכחות במשפט רצח הישראלי יובל ארבל, שנרצח לפני כשנה בעת שנשדד בהולנד, יישמעו באוקטובר, כך קבע אמש (שישי) בית משפט במדינה. שלושת הנאשמים ברצח, נותרים נכון לכרגע מאחורי סורג ובריח.

לפי החשד, מי שרצח את בן ה-61, שהיה מוכר באזור בשם יובל אקוס, הם שני תושבי העיר האוניברסיטאית אוטרכט, וכן תושב העיר הסמוכה אמרספורט. אלו, כך לפי החשד, רצחו אותו בדירתו על מנת שלא יתלונן כי שדדו אותו. אולם, כל אחד מהנאשמים מכחיש את חלקו ברצח, בו בעת מפליל את הנוספים.

גופתו של אקוס-ארבל נמצאה מוטלת על הרצפה בדירתו, כשידיו ורגליו קשורות בחבל, סוודר נמשך מעל ראשו והוא חבול, ככל הנראה לאחר שתוקפיו בעטו בו בחזקה. הנאשם ברונו ס', בן 52, טוען כי לא היה בדירה בזמן הרצח, אולם טביעת נעל המיוחסת לו נמצאה בדירה. בעת מעצרו הוא לבש אפודה עליה נמצא דם של הישראלי המנוח, והוא טוען שפריט הלבוש הזה היה שייך למעשה לנאשם פסקל.

משטרה באזור התאונה בה אוטובוס התנגש במבלים בהולנד, 18 ביוני 2018. רויטרס
משטרת הולנד/רויטרס

פסקל ג', בן 42, מודה כי היה בדירה. עקבות דנ"א רבות שלו נמצאו, כולל על סוודר שנכרך סביב ראשו של הישראלי. בדיון קודם אמר כי תחושת אשמה אוכלת אותו, שלקרוביו של הישראלי המנוח מגיע לדעת, מה שהוביל לציפייה כי זה יודה במעשה. אולם, לאחר שהתייעץ עם סנגורוף פסקל מכחיש את מעורבותו וטוען כי השניים האחרים אשמים באירוע.

הנאשם הנוסף, יונס ב', בן 30, שהדנ"א שלו נמצא על חבל בו נקשר ארבל-אקוס, אמר לחוקרים כי פסקל ג' ציפה לכספו של המנוח במשך זמן מה. עוד טען כי הוא עצמו חיכה עם ברונו ס' בחוץ, בזמן שפסקל ג' היה בפנים.

עוד עלה בחקירה כי כרטיס האשראי והמעיל של הקורבן נגנבו כמה ימים קודם לכן. הכרטיס כבר שימש למשיכת כסף כמה פעמים, עד ששותפו לחיים של יובל חסם אותו. כיוון החקירה המרכזי הוא שהחשודים חזרו בתקווה להוציא ממנו את הקוד החדש או לגנוב כרטיס נוסף.

ההישראלי יובל פליקס שנרצח בהולנד. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
ההישראלי יובל פליקס שנרצח בהולנד/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

סנגורו של יונס ביקש את שחרורו למעצר בית, אולם בית המשפט קבע כי זה, כמו גם ברונו ופסקל, יוותרו במעצר, זאת על רקע החשדות החמורים, עקבות הדנ"א, וכן סרטוני מצלמות אבטחה במסדרון מתחם הדירות שבאחת מהם נראה ברונו ס. מצלצל בפעמון הדלת של הקורבן בבוקר יום הרצח.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • הולנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully