וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה מזהיר את ישראל: נגיב לכל מעשה טיפשי בגבול

עודכן לאחרונה: 29.7.2023 / 18:08

מנהיג חיזבאללה אמר כי ישראל "עדיין כובשת אדמות לבנוניות", בהתייחסו למתיחות סביב הכפר רג'ר. נסראללה הוסיף כי ארגונו יהיה מוכן להתמודד עם כל "מעשה טיפשי או טעות" שתעשה ישראל

בווידאו: בלי קסדה: כתב חיזבאללה תיעד את הרמטכ"ל בגבול/צילום מסך

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה הזהיר היום (שבת) את ישראל מפני "מעשה טיפשי" בגבול לבנון, על רקע המתיחות הגוברת בין הצדדים. בנאום לרגל חג העשורא השיעי ששודר בטלוויזיה לתומכיו, אמר נסראללה כי ישראל עדיין "כובשת אדמות לבנוניות", בהתייחסו להצבת הגדר בכפר רג'ר החצוי בין שתי המדינות.

לדבריו, לוחמיו ערוכים "להתמודד עם כל מעשי טיפשי או טעות" מצד ישראל. "האויב עדיין כובשת חלקים מאמדתנו, ומעז לדבר על פרובוקציות של ההתנגדות גבול", המשיך נסראללה, שהתייחס לשורת תקריות שחלו בגבול לבנון בשבועות האחרונים.

נסראללה לא מסתיר את שביעות רצונו מהמשבר הפנימי בישראל סביב המהפכה המשפטית והמחאות נגדה, שהגיעו גם לשורות צה"ל. אחרי שהחוק לביטול עילת הסבירות עבר ביום שני, אמר מנהיג הארגון השיעי כי היה זה "היום הגרוע ביותר" בהיסטוריה של ישראל, שבעיניו מתקרבת לקצה.

על פי דיווח בסוכנות הידיעות רויטרס, בכירים בחיזבאללה קיימו שיחות סגורות על ההתפחויות מעבר לגבול שבהן הם רואים הזדמנות שניתן יהיה לנצל בעתיד.

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה, 29 ביולי 2023. אל-מיאדין, צילום מסך
נסראללה, היום/צילום מסך, אל-מיאדין

נסראללה התייחס בנאומו גם לשריפת ספרי הקוראן בשבדיה ובדנמרק בשבועות האחרונים, ואמר כי אם ממשלותיהן של המדינות המוסלמיות לא יפעלו נגד מדינות המרשות זו ויחרימו אותן, המוסלמים צריכים "להעניש" את אלו המארגנים התקפות על הספר הקדוש למוסלמים. הוא לא פירט כיצד צריך להיראות העונש הזה בעיניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully