וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעת חברי ארגון הפשיעה הואשמו בחיסול הנקמה בחולון

עודכן לאחרונה: 28.7.2023 / 12:33

על פי האישום, גרינברג נרצח בנקמה על חיסול קודם שהוביל לסכסוך בין ארגוני פשע. אחד הנאשמים תכנן את הרצח כשהיה בדובאי, וצפה במתרחש דרך צילומי אבטחה. הוא הזמין את הקורבן לביתו, ושלח אליו שני חמושים על אופנוע שירו בגרינברג כמה פעמים ונמלטו באמצעות עבריין נוסף

בווידאו: מסתכל אחורה - ונופל על הרצפה: תיעוד הרצח בחולון/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ארבעת חברי משפחות הפשע חייא וקסנטיני הואשמו היום (שישי) ברצח העבריין ליאור גרינברג שהיה מזוהה עם ארגון הפשיעה של האחים מוסלי, שאירע בחולון לפני כשלושה חודשים. זאת, בנקמה על חיסול קודם, שבעקבותיו התגלע סכסוך בין ארגוני הפשיעה.

על פי כתב האישום אותו הגיש פרקליטות מחוז ת"א, לאחר חיסולו של ברוך בורוכוב, חבר ארגונו של חייא, באמצע חודש אפריל, אנשיו של חייא הצביעו על האחים מוסלי כמבצעי הרצח ועל גרינברג כמטרה לנקמה. במסגרת תכנון הרצח, הנאשם אבי חנוני, שהיה משוייך לארגון של חייא וקסנטיני, טס לדובאי ושם חבר לעבריינים נוספים. משם, באמצעות מערכת מצלמות מושכללת בבניין ביתו, חנוני הכווין ותיזמן את מעשה הרצח.

בערב הרצח, שני נאשמים נוספים בפרשה, נדים עבדאללה ואחמד פאנג'רי, נסעו באופנוע כשהם חמושים באקדחים והמתינו בחלק חבוי בחניון מול ביתו של חנוני, בו אין להם קשר עין עם יעד החיסול שהוזמן למקום. שם, השניים המתינו לעדכון מחנוני, שעקב אחרי המתרחש דרך מצלמות האבטחה. כאשר גרינברג הגיע למקום, חנוני זיהה אותו והתריע את פאנג'רי ועבדאללה. השניים רצו לעבר גרינברג וירו בו מספר רב של פעמים עד לווידוא הריגתו. לאחר מכן, עלו השניים על האופנוע ונמלטו בחיפזון, כשהם מותירים את גרינברג שתות דם עם פגיעות בכל גופו - שזמן קצר לאחר מכן הובילו למותו.

ניידת משטרה. דוברות המשטרה, אתר רשמי
אבי חנוני תכנן ותזמן את החיסול - בעת שהיה בדובאי/אתר רשמי, דוברות המשטרה

במהלך מנוסתם, פאנג'רי ועבדאללה השליכו אקדחים וטלפונים מבצעיים שהיו ברשותם ונרכשו בעבר על ידי ברוך בורוכוב - שאת מותו ביקשו לנקום. בנוסף, נטשו את האופנוע עליו רכבו והחליפו את בגדיהם בעת שפגשו את הנאשם הרביעי, ואסים עבדאללה, שהמתין לשניים עם רכב מילוט והביא אותם לביתו.

במהלך החקירה נעצרה גם טל חנוני, אשתו של הנאשם אבי חנוני. במהלך חקירתה היא הודתה שבעלה הפעיל את המצלמות בזמן הרצח ושוחח איתה על כוונתו לרצוח כנקמה על מותו של חברו הטוב ברוך בורוכוב. כמו כן חנוני אישרה שלאחר הרצח, היא וילדיהם של בני הזוג הצטרפו לאבי חנוני בדובאי, שם שהו בין היתר עם שון ודין קסנטיני שנחשבים עבריינים מוכרים.

  • עוד באותו נושא:
  • חיסול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully