וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות תחקיר וואלה!: עשרות עדויות חדשות על החברה שמבטיחה כסף קל מהבית

עודכן לאחרונה: 27.7.2023 / 20:29

העדויות מתווספות לעשרות שכבר התקבלו נגד חברת "המחשב שלי בע"מ", שבתחקיר וואלה! התגלה כי פעלה לכאורה להכשיל במכוון את עובדיה - ואז לקנוס אותם באלפי שקלים. "לקחו ממני את הכסף שאין לי", סיפרה אחת העדות, "מאות אנשים, וכולם עם אותו סיפור", הוסיפה אחרת

שיטת העוקץ של חברת "המחשב שלי בע"מ/ללא

יותר מ-60 עדויות חדשות של עובדים נגד חברת "המחשב שלי בע"מ", שפעלה להכשיל במכוון לכאורה את עובדיה ואז לקנוס אותם באלפי שקלים, התקבלו מאז התחקיר שפורסם אתמול בוואלה!. זאת, כך שיתפו, בעוד שנקטה מולם החברה בדיוק באותה השיטה, וכן במקביל לטענות בעלי החברה שהגיבו לפרסום העדויות וטענו כי "הכול עקום ושקרי".

אחת מהעדות, ר', בת 23 ממושב אומן, סיפרה שקיבלה הודעת התרעה עם דריסה להעברת קנס כספי, וזאת לאחר שהודיעה על פיטוריה. "חטפתי חום", שיתפה, "לא היה לי מושג מאיפה זה נפל עליי, ממש נבהלתי". גם אותה, כמו רבים, גייסו לעבודה פשוטה, החתימו על חוזה דרקוני - ואז קנסו באלפי שקלים. "אחרי שראיתי את הכתבה הבנתי שמדובר ממש באותם הדפוסים כמו שקרה אצלי", הוסיפה ר', "יש בקבוצה שלנו מאות אנשים, וכולם עם אותו הסיפור. הם עושים את זה בלי בושה, ילדים, סטודנטים חיילים, זה ממש טירוף".

שיטת העוקץ של חברת "המחשב שלי בע"מ". freepik,
"מאות אנשים, וכולם עם אותו סיפור"/freepik

"הסיפור גרם לי לחשוב בוקר ולילה על מה שעשיתי לעצמי, הם לקחו ממני את הכסף שאין לי", סיפרה גם ד', בת 23 ממושב קדרון. "הדפוס בסיפור שלי היה ממש אותו דבר כמו הדפוס שהיה מתואר בכתבה. זה עורר בי סוג של נחמה, וגם תקווה כי אני מקווה שיפילו אותם על מה שהם עושים. אני סובלת מחרדות, חושבת על זה כל הזמן, אני לא רוצה שזה ייגרם לעוד אנשים. אני מקווה שהכסף שהם לקחו ממני, שיש סיכוי שאקבל אותו חזרה", הוסיפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
התכתבות נוספת בין העובד לחברה. צילום מסך, אתר רשמי
התכתבות נוספת בין העובד לחברה/אתר רשמי, צילום מסך
התרעת החברה לנקיטת הליכים לפני תביעה. צילום מסך, אתר רשמי
התרעת החברה לנקיטת הליכים לפני תביעה/אתר רשמי, צילום מסך
עו"ד אביחי אלקובי. סימה קשת בגדדי, באדיבות המצולמים
עו"ד אביחי אלקובי/באדיבות המצולמים, סימה קשת בגדדי

"ככל שמימדי התופעה הנוראית הזו נחשפת, מגיעים אלינו עוד ועוד עשרות נפגעי עוקץ העבודה מהבית", מסר עו"ד אלקובי שמאמת את העדויות, וצפוי לרכז בהמשך תובענות נגד החברה. "אנו קוראים לכל אדם שנפגע מהעניין לא לוותר ולא לפחד. נילחם עבורכם ובשמכם ללא תמורה, ויחד נשים סוף לתופעה הבזויה הזו".

יניב עמר (רהב) מסר בתגובה: "חברת המחשב שלי (לשעבר חברת 'דרושים אקספרס') זו חברה שמציעה עבודות מהבית (ומשווקת עסקים), אנשים חותמים על חוזה התחייבות ל-3 חודשים, מפרים אותו ונעלמים ואז פותחים להם תיק הוצאה לפועל על הפרת חוזה. האנשים שפנו אליכם הם אנשים שהפרו חוזה ושפתחנו להם תיקים בהוצאה לפועל. אם חלילה היינו נוכלים, היו מוגשות נגדנו מאות תביעות. כמובן שהצד השני מציג אותנו כנוכלים כי הם לא מוכנים לשלם ולקח אחריות על שהפרו חוזה. כל מי שלא קיבל כסף שטוען שלא קיבל זה כי הוא סירב להוציא חשבונית כמוסכם בחוזה ורצה בשחור או לא הגיע למינימום 1,000 שקלים כמוסכם בחוזה. אנשים חותמים במודע על חוזה שכתוב בו שחור על גבי לבן על קנס במקרה של הפרת חוזה ו'היעלמות' של יותר משלושה ימים. אנחנו לא מסתירים את זה ואני עונה בשקיפות מלאה לכל מי ששואל שיש קנס במקרה של הפרת חוזה. הם מציגים הכול עקום ושקרי ומעוותים את המציאות ומציגים אותנו כנוכלים. כבר תבעתי בעבר וניצחתי. חבל שנגיע לשם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully