וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מקבל איומים בלתי פוסקים": שוחרר המפגין שנחשד בניפוץ חלון הרכב עם הילדים

עודכן לאחרונה: 27.7.2023 / 17:06

החשוד, תושב הוד השרון בן 45, נעצר בהמשך לסרטון שפורסם ברשתות החברתיות במהלכו נגרם נזק לרכב בו שהו אישה ושני ילדיה. במהלך חקירתו הוסר נגדו החשד, ובמשטרה נערכים לכתב אישום נגד חשוד נוסף, תושב ת"א. "הציבור מקבל את החשד כאמת מוחלטת, כל הרשת איומים עליי"

״אמא, הם שברו את השמשה״: מפגין ניפץ חלון ברכב שבו נסעו אם ושני ילדיה/מערכת וואלה!

בית משפט השלום בירושלים הורה היום (חמישי) על שחרורו ממעצר בתנאים מגבילים של תושב הוד השרון בן 45 שנעצר אתמול בחשד לגרימת נזק לרכב בכביש בגין בעיר, זאת בעת ששהו בו אישה ושני ילדיה. מעצרו התרחש בהמשך לסרטון שפורסם ברשתות החברתיות בו נצפה המפגין בקדמת הרכב, ובהמשך - מנופצת שמשתו האחורית.

בחקירתו, הכחיש החשוד את המיוחס לו וטען כי מדובר בטעות בזיהוי, ובהמשך הוסר נגדו החשד. "החשוד אישר כי הוא אכן אחד מהאנשים שצולמו בסרטון, יחד עם זאת לא רואים בסרטון שהוא זה שביצע את הנזק והשאלה מי שבר את זכוכית הרכב טעונה בירור", טענה שופטת השלום מוריה צ'רקה בהחלטת שחרורו. במשטרה נעצרים לקראת כתב אישום נגד חשוד נוסף שנעצר אתמול, תושב תל אביב בן 39.

"הציבור מקבל את העובדה שחושדים בו כאמת מוחלטת, הם מקבלים איומים בלתי פוסקים", טען סנגורו של תושב הוד השרון. "מציירים אותו כמי שפוגע בילדים קטנים, זה הופך להיות מסוכן". בת זוגו של החשוד הוסיפה כי ראש העין הוסיף תגבור ליד ביתם, "כל הרשתות איומים עליי, יודעים את הכתובת ואת השם שלו", אמרה.

״אמא, הם שברו את השמשה״: מפגין ניפץ חלון ברכב שבו נסעו אם ושני ילדיה. לא, מערכת וואלה!
"מקבל איומים בלתי פוסקים"/מערכת וואלה!, לא

עו"ד עופר ברטל ממשרד ברטל כהן המייצג את החשוד במעשה, תושב תל אביב, טען: "הוא מצטער בצערה של המשפחה שמכוניתה נפגעה בסמוך אליו בעת ההפגנה. מדובר באדם מתפקד ליכוד לשעבר ומילואמניק פעיל של גולני, שהחליט לקחת חלק בהפגנות מתוך דאגה עמוקה לעתידה של המדינה. קודם לאירוע המצער, הוא זיהה נהג אחר אשר פגע בטעות במפגינים, אך משזיהה כי מדובר באיש נכה ופוסט טראומתי שנמצא בבהלה, סייע לו ובשיתוף עם מפגינים אחרים פינו לו את הדרך. גם במקרה המדובר, ובצל האירועים הקודמים באותו יום, הוא חשש כי מפגינים נוספים עשויים להיפגע וניסה להרחיקם מהרכב המדובר. ככל שיידרש, הוא יטול חלק בפיצויה של המשפחה על צערה ועל הנזק שנגרם לה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully