וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש המוסד לשעבר פרדו: "אנחנו עוברים תהליכים הדומים לקו קלוקס קלאן"

עודכן לאחרונה: 27.7.2023 / 11:57

פרדו אמר בריאיון לכאן רשת ב' כי ראש הממשלה נתניהו חבר "למפלגות געזניות נוראיות", כשלדבריו, עמדותיו לא רחוקות מהן. "המנהיג איבד את הצפון. כלום ממה שקורה לא היה קורה אם ראש הממשלה לא היה מוביל את המהלך הזה", אמר. "אומה נקרעה לשניים ורה"מ לא ממצמץ"

ראש הממשלה בנימין נתניהו אחרי הניתוח: ״אני מבקש להודות לרבים מכם שדרשתם לשלומי, שלומי מצוין. מחר בבוקר אני מצטרף לחברי בכנסת.״/דוברות ראש הממשלה

ראש המוסד לשעבר תמיר פרדו תקף היום (חמישי) בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואת חברי ממשלתו, וטען כי "אנחנו עוברים תהליכים הדומים לקו קלוקס קלאן". את הדברים הוא אמר בריאיון לכאן רשת ב'. ה"קו קלוקס קלאן" יוזכר, הם ארגוני טרור גזעניים בארצות הברית שדוגלים בעליונות לבנה, גזענות ושנאה למיעוטים.

עוד טען פרדו כי ראש הממשלה נתניהו חבר "למפלגות געזניות נוראיות", ולדבריו, עמדותיו של נתניהו "לא רחוקות מהן". בהמשך הריאיון, פרדו ציין כי אם באילו ממדינות העולם היו מחוקקים חלק מהחוקים שחברי הקואליציה הזו מקדמים - "היינו אומרים שאלה חוקים מפלים אנטישמיים".

"המנהיג איבד את הצפון. כלום ממה שקורה לא היה קורה אם ראש הממשלה לא היה מוביל את המהלך הזה. הוא כסוס הרץ למטרה עם כיסוי עיניים ואוזניים", הוסיף פרדו. "אומה נקרעה לשניים וראש הממשלה לא ממצמץ". בהמשך טען ראש המוסד לשעבר בהתייחסו לאי ההתייצבות של חלק מאנשי המילואים, כי נתניהו הוא זה שאחראי להתפרקות צה"ל והמוסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully