וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירו ונמלטו בקטנוע: פוענח חיסול של חבר ארגון פשע במרכז

עודכן לאחרונה: 26.7.2023 / 14:07

הצהרת תובע הוגשה נגד ארבעה תושבי המרכז בחשד למעורבות ברצח של ליאור גרינברג בחולון באפריל האחרון. מהחקירה עלה כי הרקע לאירוע הוא סכסוך בין עבריינים. המשטרה התחקתה אחר מסלול ההימלטות של היורים וכך הצליחה לעצור אותם

בווידאו: מסתכל אחורה - ונופל על הרצפה: תיעוד הרצח בחולון/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

המשטרה הודיעה היום (רביעי) כי פיענחה את הרצח של ליאור גרינברג, חבר בארגון הפשיעה של יוסי מוסלי, שנורה למוות באפריל האחרון בחולון. ארבעה חשודים, תושבי יפו וחולון בשנות ה-20 וה-30 לחייהם נעצרו לפני כמה שבועות, והיום הוגשה נגדם הצהרת תובע לפני כתב אישום.

מחקירת האירוע עלה כי מדובר בחיסול כחלק מסכסוך בין ארגוני פשע - שניים מהחשודים רצו למקום שבו שהה גרינברג, פתחו עליו בירי ונמלטו על קטנוע מהזירה. המשטרה הצליחה להתחקות מסלול הבריחה של השניים והגיעו גם לשני חשודים נוספים שסייעו למתנקשים.

מסתכל אחורה - ונופל על הרצפה: תיעוד הרצח בחולון
27.04.23. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
גרינברג רגעים לפני הירי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

במהלך החקירה נעצרו שישה חשודים, ושניים מהם שוחררו. ביניהם, זוג נשוי עם ילדים מחולון. בעלה של האישה שנעצרה שהה בדובאי בזמן האירוע, והיא שוחררה במהלך החקירה למעצר בית בתנאים מגבילים.

כמה ימים לאחר הרצח פשטה המשטרה על בתי חשודים, המזוהים עם ארגון הפשע של מוסלי. בפשיטה הוחרמו ג'יפ ממוגן, כלי נשק שונים, סמים ועשרות אלפי שקלים במזומן. בתום החיפושים הובאו למעצר כמה חשודים שעוכבו לחקירה ובסיומה שוחררו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully