וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביידן סומך על נתניהו? הבית הלבן: "הם משוחחים בכנות"

עודכן לאחרונה: 26.7.2023 / 8:07

דוברת הבית הלבן סירבה לענות בבירור אם נשיא ארה"ב מאמין לראש הממשלה, והשיבה לשאלת העיתונאי: "יש להם מערכת יחסים ארוכת שנים, כך זה יימשך ואני לא אכנס לפרטים". המתיחות בין ביידן ונתניהו ממשיכה להעמיק, כשהנשיא הביע "צער" על ביטול עילת הסבירות

בווידאו: הרצוג נפגש עם ביידן בבית הלבן: "יש לנו ויכוחים פנימיים, עלינו לחפש הסכמה רחבה"/רויטרס

דוברת הבית הלבן קארין ז'אן-פייר נשאלה הלילה (רביעי) האם נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן סומך על ראש הממשלה בנימין נתניהו - על כך השיבה בפשטות, "יש להם מערכת יחסים ארוכת שנים, הם משוחחים בכנות אחד עם השני, וכך זה יימשך. אני לא אכנס לפרטים". השאלה נשאלה בידי כתב הבית הלבן של Newsmax, ג'יימס רוזן.

המתיחות בין ביידן ונתניהו ממשיכה להעמיק, כשראש הממשלה העביר השבוע את חוק ביטול עילת הסבירות ובכך הזניק את המהפכה המשפטית. טרם ההצבעה ביידן מסר הצהרה לכתב וואלה! ברק רביד, בה הביע דאגה מהחקיקה. לדבריו, מנקודת המבט של ידידי ישראל בארצות הברית, "נראה שהצעת החוק שנדונה במסגרת הרפורמה המשפטית רק מרחיבה את השסעים בישראל ולא מקטינה אותם".

הנשיא האמריקני הוסיף: "לאור היקף האיומים והאתגרים מולם ניצבת ישראל, זה לא הגיוני עבור מנהיגי ישראל לרוץ קדימה עם זה. מנהיגי ישראל צריכים להתמקד בגיוס כל האנשים יחדיו לצורך השגת קונצנזוס".

לאחר מכן, הבית הלבן הביע "צער" על ביטול עילת הסבירות. "אנו מפצירים בממשלה להשיג הסכמה מלאה באמצעות דיאלוג פוליטי", הוסיפו. רה"מ נתניהו טרם הוזמן לפגישה רשמית בבית הלבן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully