וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיתון של ש"ס קורא לניהול "אחראי" של החקיקה: "דיאלוג הוא תנאי בסיסי"

עודכן לאחרונה: 25.7.2023 / 23:20

במאמר שיפורסם בעיתון "הדרך", מבקרת ש"ס את מי שהיא מכנה כ"קל דעת", וטוענת כי על אף שתיקון מערכת המשפט הכרחי - יש לנהוג באחריות כי "הדברים עלולים להידרדר עד כדי פגיעה ממשית בביטחון המדינה"

ההצבעה הסופית על עילת הסבירות/ערוץ הכנסת

מאמר מערכת שיפורסם מחר בעיתון "הדרך" של מפלגת ש"ס קורא להתנהלות אחראית בהמשך קידום הרפורמה המשפטית - ומבקר את מי שמכונים כ"קלי דעת", שעוצמים את עיניהם מול ההתפתחויות בזירה הביטחונית והמדינית.

"זה קל מאוד ומפתה מאוד להיות קל דעת, להינשא על גלי הפופוליזם, לזרוק סיסמאות חסרות כיסוי, ולקצור רווחים קלים ומהירים, ואחר כך כשהכל קורס, להיעלם ולברוח מן האחריות", נכתב במאמר, שכותרתו "האחריות מחייבת", "אך זו ילדותיות מטופשת. אדם רציני, בפרט המיישר אורחותיו על פי התורה הקדושה, אינו נכנע לפיתוי הקורץ, לרגע החולף, הוא חושב קדימה".

"עצימת העיניים או טמינת הראש בחול, אינה מעלימה את הבעיות", עוד נכתב, תוך התייחסות לסערה הציבורית שעוררה הרפורמה המשפטית בימים האחרונים. "אי אפשר להתעלם מהמצב הנתון, ומכך שהדברים עלולים להידרדר עוד, עד כדי פגיעה ממשית בביטחון וביכולת לקיים את המדינה כסדרה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר המשפטים יריב לוין, אריה דרעי, בדיון במליאת הכנסת, 27 במרץ 2023. יונתן זינדל, פלאש 90
"אי אפשר להתעלם מכך שהדברים עלולים להידרדר עד כדי פגיעה ממשית בביטחון". נתניהו, דרעי ולוין/פלאש 90, יונתן זינדל

"תיקון מערכת המשפט הוא דבר הכרחי, זה ברור ופשוט. תנועת ש"ס שילמה מחירים כבדים לאורך השנים על המחויבות שלה לנושא, אך התעקשות ודווקנות מבלי להסתכל ימינה ושמאלה, אינן מסימני החוכמה והתבונה", נכתב. "היכולת לנהל דיאלוג היא תנאי בסיסי והכרחי בעולם".

בשבוע שעבר, טרם אישור החוק לביטול עילת הסבירות, פורסם מאמר מערכת ב"יתד נאמן", אחד הביטאונים הרשמיים של יהדות התורה - שקרא לשקול את המשך החקיקה של הרפורמה המשפטית לאחר שיאושר החוק לביטול עילת הסבירות. "לאחר תיקון עילת הסבירות עלינו לחשב מסלול מחדש ולשאול את עצמנו, האם בכל מחיר? הן זהו דבר שאיננו בעל עניין ישיר בו, האם צריכים אנו לשאת בנטל תוצאות המלחמה הזו?", נכתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully