וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיו של נתניהו על ביידן: "לא יודע מבחינה מנטלית באיזה מצב הוא"

עודכן לאחרונה: 25.7.2023 / 14:25

עדו נתניהו, אחיו של ראש הממשלה לעג לנשיא האמריקני בריאיון לכאן רשת ב' בהתייחסו לשאלה מדוע אחיו טרם הוזמן לבית הלבן. בהמשך טען: "אובמה פעל באופן פעיל כדי שביבי לא ייבחר ואפילו הזרים כספים לאופוזיציה". מאוחר יותר, חזר בו מדבריו: "לא מטיל ספק במצבו של הנשיא"

עידו נתניהו בהלוויה של בן ציון נתניהו אביו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אפריל 2012. מגד גוזני
עדו נתניהו, תמונת ארכיון/מגד גוזני

עדו נתניהו, אחיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו התראיין היום (שלישי) לכאן רשת ב', שם התייחס, בין היתר, לכך שאחיו טרם הוזמן לפגישה בבית הלבן עם נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן.

על עמדת האמריקנים ומידת הבקיאות של הנשיא ביידן במהפכה המשפטית, אמר נתניהו: "הם (בלינקן ובכירי ממשל נוספים) לפחות בקיאים, לא ביידן, שאני לא יודע מבחינה מנטלית באיזה מצב הוא. אני מבטיח לך שבלינקן ואחרים יודעים מה זה משפט אזרחי ומנהל אזרחי, ואצלנו יש בורות".

"האמריקנים משתמשים בעניין של הרפורמה המשפטית כתירוץ", טען. "ביידן בעצמו רוצה לצמצם את הכוח של בית המשפט העליון שלו. אין להם אפילו חצי מהכוח מבית המשפט העליון שלנו", הוסיף. מאוחר יותר, נתניהו הבהיר את דבריו: "התבטאתי בצורה לא מוצלחת, לא מטיל ספק במצבו של הנשיא ביידן".

על השאלה למה נתניהו לא מוזמן לבית הלבן, השיב נתניהו תוך שהוא מאשים את ה"ממשל הדמוקרטי", ולא בהכרח את זה הנוכחי של הנשיא ביידן. "הם מקווים שהממשלה הזו תיפול ומנסים להפעיל לחצים. הם פועלים באופן פעיל כדי שביבי לא ייבחר. אובמה ניסה באופן פעיל, אפילו הזרים כספים לאופוזיציה. זה לא ביידן. זה הממשל הדמוקרטי", אמר.

נתניהו הוסיף לתקוף את ממשל ביידן וטען כי הוא מנסה להחליש את ממשלת נתניהו: "הממשל הדמוקרטי מעוניין להחליש את הממשלה הנוכחית. הוא לא שמח מממשלת ימין. זה ממש לא טוב לו שביבי נמצא שם. כל ממשל דמוקרטי תמיד פעל נגד ממשל ימני נחוש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully