וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון חיסול לאור יום: שני צעירים כבני 20 נפצעו קשה מירי בנהריה

עודכן לאחרונה: 22.7.2023 / 20:20

צוות מד"א דיווח כי אחד מהפצועים שכב על המדרכה והשני התהלך בסמוך. שניהם היו בהכרה כאשר פונו, תוך טיפול מציל חיים. המשטרה פתחה בחקירת ניסיון החיסול של השניים, והודיעה כי הרקע למעשה פלילי. זהות הפצועים עדיין לא ידועה

ניסיון חיסול שני צעירים, נהריה/מד"א

שני צעירים כבני 20 נפצעו הערב (שבת) באורח קשה מירי ברחוב ליבנה בנהריה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו להם טיפול רפואי במקום ופינו אותם למרכז הרפואי גליל. מסתמן כי מדובר בניסיון חיסול של שני הצעירים על רקע פלילי. המשטרה פתחה בחקירה.

חובש בכיר במד"א הנרי קרואר סיפר: "אחד מהפצועים שכב על המדרכה והפצוע השני התהלך בסמוך כששניהם בהכרה וסובלים מפציעות ירי בגופם. הכנסנו אותם במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותם תוך כדי טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים וחבישות לבית החולים כשמצבם קשה".

כעבור זמן לא רב נפצעו בן 15 ובן 25 נפצעו קשה באירוע אלימות בכפר כנא. הם פונו לבית החולים פוריה.

לאחרונה חלה החרפה בעימותים בין גורמי פשע בחברה הערבית בגליל המערבי. מוקדם יותר היום בוצע ניסיון חיסול ביישוב כעביה טבאש, שבו נפצע קשה גבר כבן 40.

ניסיון חיסול בנהריה, 22 ביולי 2023. דוברות המשטרה, אתר רשמי
זירת הירי בנהריה, 22 ביולי 2023/אתר רשמי, דוברות המשטרה

הלילה נורו למוות בג'יסר א-זרקא מוחמד עמאש בן ה-19 ורשא עמאש בת ה-28, בעת שיצאו מאירוע משפחתי - מסיבת אירוסין של האח של רשא - וישבו בחצר. כמה חמושים רעולי פנים הגיעו למקום - ופתחו באש לעברם. צוות מד"א שהוזעק למקום מצא את בני הדודים במצב אנוש ופינה אותם לבית החולים הלל יפה בחדרה. שם, לאחר מספר ניסיונות החייאה, נקבע מותם של השניים. באירוע נפצע אדם נוסף, שפונה לבית החולים באופן עצמאי.

שוטרים שהגיעו לזירת הירי החלו בחקירת הרצח ובסריקה אחר חשודים, שנמלטו מהמקום. נכון לשעה זו, עולה כי הרצח אירע על רקע סכסוך בין משפחות בכפר, שייתכן וגבר לאחרונה עם שחרורם מהכלא של כמה בני משפחה. בתוך כך, סגן מפקד מחוז החוף ומפקד מרחב מנשה כינסו לפני זמן קצר ישיבת הערכת מצב. בסיומה, הוחלט על תגבור הכוחות בכפר והוטלה החקירה על היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב מנשה. בד בבד, גופות הנרצחים נשלחו לנתיחה במכון הלאומי לרפואה משפטית באבו כביר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully