וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

9 שנים לנפילת אורון שאול: "אם הפתרון לשחרר מחבלים - אז זה הפתרון"

עודכן לאחרונה: 20.7.2023 / 21:45

בדיוק לפני 9 שנים אירע האסון בסג'עייה במבצע צוק איתן שבו נחטפו אורון שאול והדר גולדין. אופק, אחיו של אורון, מבקש בסרטון ממקבלי ההחלטות לאזור אומץ ולהחזיר את אחיו הביתה. "מאות מחבלים שוחררו מאז ואין לזה שום קשר לאחי"

בוידאו: 9 שנים לקרב בסג'עיה: אח של אורון שאול מבקש להשיב את אחיו הביתה/ללא

אופק שאול, אחיו של אורון שאול שנפל בקרב בסג'עייה במבצע צוק איתן, פונה היום (חמישי) למקבלי ההחלטות בישראל ודורש את החזרת אחיו. היום זה יום השנה התשיעי לנפילתו של אורון, שנפל בקרב ונחטף יחד עם הדר גולדין.

"אנחנו מנסים לקבל תשובות ממקבלי ההחלטות והתשובות אותן תשובות ואותן סיסמאות שיעשו הכול ועושים הכול. 9 שנים אנחנו נמצאים באותו מקום ואחי לא איתי ונמצא בשבי. אני מחכה למקבל החלטות כזה או אחר שייקח יוזמה ואומץ ואחריות כמו שצריכה להיות לכל מקבל החלטות ששולח חיילים לקרב, שיידע להחזיר אותם ואת אח שלי הביתה", אמר האח.

סמ"ר אורון שאול שנהרג במהלך מבצע צוק איתן בעזה. באדיבות המשפחה
אורון שאול/באדיבות המשפחה

שאול האח גם מציע פתרון: "צריך להבין שבסוף במשך 9 השנים הללו השתחררו מאות מחבלים. המחבלים שוחררו וישוחררו ואין לזה שום קשר לאחי. אני רוצה את אחי בבית. אם זה הפתרון, אז זה הפתרון".

לנסיעת נשיא המדינה יצחק הרצוג לארה"ב הצטרפה גם לאה גולדין, אמו של הדר. אופק שאול מספר כי גם אמו זהבה הוזמנה לנסיעה, אך לא הצטרפה בשל מצבה הבריאותי.

בחודש יוני האחרון שוחרר לעזה פעיל גדודי עז אדין אלקסאם יוסף מסעוד, אחיו של מפקד החולייה שחטפה את הדר גולדין. מסעוד היה בכלא הישראלי 19 וחצי שנים.

הוא נעצר במחסום אבו הולי בדרום הרצועה בשנת 2003 והורשע בשיגור רקטות לעבר יישובי גוש קטיף, טרם ההתנתקות, ובפעילות טרור. כאשר הגיע לעזה התקבל מסעוד בכבוד מלכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully