וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בני 30 נורו למוות בכפר ברא באזור השרון

עודכן לאחרונה: 20.7.2023 / 19:05

השניים נפצעו באורח אנוש והיו מחוסרי הכרה כאשר הגיעו כוחות ההצלה למקום. צוות של מגן דוד אדום העניק להם טיפול ובתום בדיקות קבע את מותם במקום. ארגון יוזמות אברהם מעדכן בעקבות הרצח הכפול כי מתחילת השנה נרצחו 128 ערבים

בווידאו: זירת רצח ביישוב ריינה, בן 30 אותר ללא רוח חיים/מערכת וואלה!

שני גברים כבני 30 נפצעו היום (חמישי) באורח אנוש מירי סמוך לכניסה לכפר ברא באזור השרון. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו להם טיפול ובתום בדיקות רפואיות שערכו להם קבעו את מותם. חוקרי תחנת כפר קאסם פתחו בחקירה של האירוע ובאיסוף ממצאים בזירה. הרקע למעשה נבדק.

ביום שלישי נרצח בירי מהראן עוויסי, בן 30, בכניסה ליישוב ריינה שסמוך לנצרת. צוות מד"א שהוזעק למקום מצא אותו ללא סימני חיים, עם פציעות ירי, וקבע את מותו במקום. אביו של מרהאן הוא מוחמד עוואיסי, ממלא מקום ראש העיר מרשימת "נאסרתי", והאחראי על תיק החינוך. לפני כחודשיים, נרצח בן נוסף שלו - רואיד עוואיסי בן ה-25. קרוב משפחה נוסף, עבד אל-האני, נרצח לפני כשבוע.

רואיד עוואיסי נורה למוות בנצרת בסוף חודש מרץ האחרון. צוות רפואה שהגיע לזירת הירי העניק לו טיפול, ופינה אותו לבית החולים, שם נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע, כשהחשד הוא שמדובר ברצח על רקע סכסוך בין עבריינים.

ארגון יוזמות אברהם עדכן בעקבות הרצח הכפול כי מתחילת השנה נרצחו 128 ערבים, בהשוואה ל-57 בתקופה המקבילה בשנה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully