וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודשיים אחרי רצח אחיו: בנו של סגן ראש עיריית נצרת נורה למוות

עודכן לאחרונה: 18.7.2023 / 19:21

מהראן עוויסי בן ה-30, בנו של מוחמד עוויסי שמשמש כממלא מקום ראש העיר שבצפון, נורה בכניסה ליישוב ריינה שבגליל התחתון. צוות מד"א שהוזעק למקום איתר אותו ללא רוח חיים ונאלץ לקבוע את מותו. לפני כחודשיים שכל עוויסי בן נוסף

בווידאו: זירת רצח ביישוב ריינה, בן 30 אותר ללא רוח חיים/מערכת וואלה!

מהראן עוויסי, בן 30, נורה הערב (שלישי) למוות בכניסה ליישוב ריינה שסמוך לנצרת. צוות מד"א שהוזעק למקום מצא אותו ללא סימני חיים, עם פציעות ירי, וקבע את מותו במקום. אביו של מרהאן הוא מוחמד עוואיסי, ממלא מקום ראש העיר מרשימת "נאסרתי", והאחראי על תיק החינוך. לפני כחודשיים, נרצח בן נוסף שלו - רואיד עוואיסי בן ה-25. קרוב משפחה נוסף, עבד אל-האני, נרצח לפני כשבוע.

רואיד עוואיסי נורה למוות בנצרת בסוף חודש מרץ האחרון. צוות רפואה שהגיע לזירת הירי העניק לו טיפול, ופינה אותו לבית החולים, שם נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע, כשהחשד הוא שמדובר ברצח על רקע סכסוך בין עבריינים.

זירת פשע. Shutterstock, עיבוד תמונה
זירת פשע/עיבוד תמונה, Shutterstock

בארגון יוזמות אברהם, שעוקב אחר האלימות במזגר הערבי, מסרו כי "125 ערבים קיפחו את חייהם בשנת 2023 בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה. בהם 118 אזרחים, ושבעה שאינם אזרחים". עוד הוסיפו בארגון כי "בתקופה המקבילה אשתקד היו 57 קורבנות".

ביום שישי האחרון, עלאא מרעי בן 33, עוזרו של ראש מועצת פוריידיס, נורה למוות במהלך אירוע סמוך למגרש כדורסל של מפעל הפייס, המשמש כמתחם חתונות מאולתר בפוריידיס. מרעי נפצע אנושות מהירי והובהל לבית החולים הלל יפה על ידי מגן דוד אדום, תוך פעולות החייאה. מותו נקבע בבית החולים. הוא הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים - הקטן בהם רק בן חודשיים. מהמשטרה נמסר כי פתחה בחקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully