וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרן לידר פרץ, קצינת צה"ל, נהרגה מקריסת מכולה בבסיס צאלים

עודכן לאחרונה: 21.7.2023 / 0:47

פרץ, קצינת לוגיסטיקה בחטיבה 7, בת 21 מאור יהודה, הועלתה לדרגת סרן אחרי מותה. חייל נוסף נפצע באורח קל באירוע בבסיס בדרום הארץ. מתחקיר ראשוני עולה כי משאית שעברה בסמוך פגעה במכולה. בצה"ל מסרו כי המשטרה הצבאית פתחה בחקירת נסיבות האירוע והודעה נמסרה למשפחתה

בווידאו: רחל אמא של אור ישראלוב: "רצחו לי אותו בתאונת אימונים"/ארז הראל

סרן לידר פרץ, קצינת צה"ל, נהרגה היום (חמישי), לאחר שנחבלה ממכולה בבסיס צאלים שבדרום. מתחקיר ראשוני עולה כי פרץ עמדה סמוך למכולה ומשאית שעברה ליד פגעה במכולה, שפגעה בקצינה. באירוע נפצע באורח קל חייל נוסף מרכז הובלה.

מדובר צה"ל נמסר כי "קצינת צה"ל נהרגה בתאונה במהלך עבודה בבסיס צה"ל בדרום הארץ. המשטרה הצבאית פתחה בחקירת נסיבות האירוע, בסיום החקירה יועברו הממצאים לבחינת הפרקליטות הצבאית". הודעה נמסרה למשפחתה.

קצינת צה"ל, סרן לידר פרץ , נהרגה בבסיס צה"ל בדרום הארץ. דובר צה"ל
סרן לידר פרץ, בת 21 מאור יהודה, שנהרגה בתאונת עבודה בבסיס צאלים/דובר צה"ל

לפני כשלושה שבועות הלוחם אור ישראלוב, בן 19 מבת ים, נורה למוות במהלך תרגיל בבסיס האימונים של חטיבת הצנחנים בשומריה בדרום הארץ, ככל הנראה בעקבות זיהוי לא נכון, שלאחריו בוצע ירי דו-צדדי. התאונה קרתה במהלך "שבוע מלחמה". לדבריהם, הפלוגות ערכו את התרגיל בלי אש חיה יום קודם לכן, ולא היו אירועים חריגים.

מעדויות עולה כי הלוחם שנורה שימש כדגלן שסימן עם פנס את קו היורים בתרגיל כחלק מ"שבוע מלחמה", כוח אחר לא זיהה אותו וירה בו מטווח של כ-250 מטרים. אמו רחל אמרה בשיחה עם וואלה!, "רצחו לי אותו בתאונת אימונים". לדבריה, הוא הזהיר מפני תקלות בטיחות באימון, וטענה כי המפקדים לא עשו מספיק כדי להציל את חייו. "לא קונה את הבולשיט שהם אומרים שהיה מסוק, יכלו להטיס אותו במסוק ולהציל את החיים שלו. הייתי מקבלת אותו פצוע, קטוע רגליים וקטוע ידיים, עדיין הייתי מטפלת בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully