וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: יש מי שמאמינים שחלק מהעם שווה יותר וחלק פחות

עודכן לאחרונה: 18.7.2023 / 22:06

בטקס לזכר זאב ז'בוטינסקי בהר הרצל, אמר ראש הממשלה כי "הטענה המתריסה כי כל הטוב בישראל נעשה על ידי מחנה אחד אינה עומדת במבחן המציאות". בנוסף, התייחס נתניהו גם לאיומי אנשי מילואים להפסיק את שירותם הצבאי: "חותרת תחת יסודות הקיום ועלולה להחריב את הבית"

בווידאו: נתניהו: יש מי שמאמינים שחלק מהעם שווה יותר וחלק פחות/מערכת וואלה!

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (שלישי) למחאות נגד המהפכה המשפטית שמקדמת הממשלה ואמר כי "יש מי שמאמין שחלק מהעם שווה יותר וחלק פחות". את הדברים אמר בטקס לזכר זאב ז'בוטינסקי בהר הרצל.

"הטענה המתריסה כי כל הטוב בישראל נעשה על ידי מחנה אחד אינה עומדת במבחן המציאות, ורומסת את ההקרבה היומיות, שלעיתים כואבת מנשוא, של יותר ממחצית העם", תקף נתניהו.

עוד התייחס לאיומי אנשי מילואים להפסיק את שירותם הצבאי בתגובה לרפורמה: "גם בזמנו של ז'בוטינסקי היו קווים שאותם לא חוצים. הממלכתיות שלו נותרה אמיתית, לא על תנאי ולא מזויפת. הוא לא היה משלים עם הסתה לסרבנות, לכל צד שהוא, שהיא סופו של הצבא, חותרת תחת יסודות הקיום ועלולה להחריב את הבית".

ראש הממשלה בנימין נתניהו בטקס האזכרה לזאב זבוטינסקי בהר הרצל בירושלים. 18 ביולי 2023. עמוס בן גרשום לע"מ, אתר רשמי
מתקפה חריפה. נתניהו, הערב/אתר רשמי, עמוס בן גרשום לע"מ

"חלק מהציבור חרד משינוי שהוא חושב שעלול לקרות בעתידה של המדינה", אמר נתניהו והוסיף כי "אנחנו פועלים לתקן את חוסר האיזון שנוצר בין הרשויות, לעשות זאת באופן מדוד ואחראי, בחתירה להסכמה רחבה ככל האפשר".

ראש הממשלה ציין כי בזמנו של ז'בוטינסקי כינו אותו "מסוכן, פשיסט והיטלר". "מה שהטיחו בו אז לא נכון, ומה שמטיחים בנו היום לא נכון. אין עוול גדול מזה. הזמן יוכיח את זה, ולא הרבה", חתם את דבריו.

גם יו"ר הכנסת, אמיר אוחנה, התייחס לאיומים של אנשי המילואים ואמר כי "גם בזמנים הקשים ביותר, כשהוא ואנשיו הושמצו והותקפו, הם חיפשו את המאחד. מבחינתו מלחמת אחים הייתה קו אדום. בעיני ז'בוטינסקי צה"ל היה קיר הברזל. ובקיר הברזל הזה אסור לפגוע. הדבר הזה חייב להיות קו אדום. הסרבנות היא פגיעה בחוסן הלאומי של מדינת ישראל, אסור להתייחס אליה בקלות ראש, פן תתקבל ותשב ביננו בין מחנות שונים עם השקפות שונות. צריך להציב קיר ברזל נגד הסרבנות. בתוך הבית אין אויבים, יש יריבים פוליטיים. אבל מחוצה לו יש גם יש. הם מאזינים, רואים וצופים בנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully