וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלנט לאנשי המילואים: "זקוק לכולכם כדי להצליח להגן על המדינה"

עודכן לאחרונה: 18.7.2023 / 17:56

שר הביטחון התייחס למחאת המילואימניקים נגד המהפכה המשפטית ואמר כי "מותר להיות חלוקים בדעתנו, להתווכח, לדון ולהפגין - אבל אסור בצה"ל". עוד הוסיף כי "עלינו לשמור על צה"ל מלוכד ולא לאפשר אמירות קיצוניות שפוגעות בו"

גלנט: הקריאות לסרבנות מסוכנות ומהוות פרס לאויבנו/מערכת וואלה!

שר הביטחון יואב גלנט שלח היום (שלישי) מסר לאנשי המילואים שמאיימים להפסיק את שירותם הצבאי כי "כשם שהמג"ד זקוק לכל החיילים בגדוד, כך אני, כשר הביטחון של מדינת ישראל, זקוק לכל אנשי כוחות הביטחון, על מנת להצליח במשימה המורכבת של הגנה על המדינה ועל חיי אזרחיה". את הדברים אמר בטקס לציון 76 שנים ליציאת אוניית המעפילים "אקסודוס", במוזיאון ההעפלה בחיפה.

"לאורך 75 שנות עצמאותנו בארצנו אנו מתמודדים עם איומים רבים. גם היום האיומים בזירות קרובות ורחוקות הולכים ומתעצמים", אמר גלנט. "איראן מנהלת נגדנו מלחמת התשה באמצעות שלוחיה בגבולותינו, ובאותו זמן, חותרת להשגת נשק גרעיני. היא מממנת, מאמנת ומפיצת טרור ברחבי העולם, בגבולותינו בצפון ובדרום ועד למוקדי הטרור ביהודה ושומרון ובעזה".

שר הביטחון יואב גלנט בטקס סיום קורס קצינים קרביים מחזור 66, מחנה לסקוב בה"ד 1. 28 ביוני 2023. דובר צה"ל, צילום מסך
שר הביטחון יואב גלנט בטקס סיום קורס קצינים קרביים מחזור 66, מחנה לסקוב בה"ד 1. 28 ביוני 2023/צילום מסך, דובר צה"ל

"מול האיומים ניצב כח המגן - צבא הגנה לישראל וגופי הביטחון הנוספים", הוסיף שר הביטחון. "במיוחד בימים אלו עלינו לשוב ולהזכיר לעצמנו כי אין לנו מדינה אחרת. אין לנו צבא אחר".

עוד פנה גלנט לאנשי המילואים: "מותר להיות חלוקים בדעתנו, מותר להתווכח ולדון, מותר להפגין, אבל אסור לפגוע, בשם דעה פוליטית כזו או אחרת, בצה"ל. אין לנו קיום בארץ הזו בלי צבא ההגנה לישראל".

"צה"ל הוא כלי המגן המקנה חיים למדינת ישראל. עלינו לשמור עליו מלוכד ולא לאפשר אמירות קיצוניות שפוגעות בצה"ל, משום צד, ולהשאיר את צבא ההגנה לישראל, את מפקדיו ואת לוחמיו מחוץ לכל מחלוקת", חתם את דבריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully