וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמוטריץ': השלב הבא בחקיקה הוא שינוי הרכב הוועדה לבחירת שופטים

17.7.2023 / 15:49

במענה לשאלת וואלה! אמר סמטוריץ' כי הקדימות של שינוי ההרכב מקובלת על כל ראשי הקואליציה. עוד אמר סמוטריץ' כי הוא מברך את בני גנץ על הצטרפותו להתנגדות לסרבנות, ומצר על התעקשותו של לפיד "לפרק את החברה הישראלית ביודעין ולרמוס כל סממן של סולידריות וממלכתיות"

מעריב

בצלאל סמוטריץ' אמר היום (שני) במענה לשאלת וואלה! כי יש הסכמה בין כל ראשי הקואליציה שהשלב הבא בחקיקה צריך להיות השינוי בהרכב הוועדה לבחירת השופטים. עוד אמר סמוטריץ' כי הוא "מצר על התעקשותו של יאיר לפיד יחד עם מנסור עבאס, אחמד טיבי ואיימן עודה שמוכנים בכל מחיר לפרק את החברה הישראלית ביודעין ולרמוס כל סממן של סולידריות ושל ממלכתיות".

רה"מ בנימין נתניהו ובצלאל סמוטריץ', ישיבת ממשלה, 18 ביוני 2023. עמית שאבי, אתר רשמי
סמוטריץ' עם ראש הממשלה בנימין נתניהו/אתר רשמי, עמית שאבי

בפתח ישיבת סיעתו אמר סמוטריץ' כי השבוע תסיים ועדת החוקה בראשותו של חבר הכנסת שמחה רוטמן את העבודה על חוק עילת הסבירות. "ראשית אני רוצה להודות לחברי חבר הכנסת רוטמן על עבודה מקצועית, אחראית, מכילה ומכבדת", אמר סמוטריץ'.
 
הוא הוסיף כי "מתווה הסבירות שהציע בעבר שופט בית המשפט העליון נועם סולברג הוא המתווה שאנחנו מקדמים. אני רוצה להזכיר שבעבר חבר הכנסת סער תמך בצמצום עילת הסבירות, לפיד תמך אפילו אהרן ברק תמך בכך. אנחנו נמצאים בשיאו של טרלול מוחלט של מובילי מחאה שגוררים אחריהם את האופוזיציה שבאופי החלש של ראשיה לא מסוגלים לגדל עמוד שדרה ולנהוג כאופוזיציה אחראית. במקום אופוזיציה לממשלה הם נוהגים כאופוזיציה למדינה".
 
סמוטריץ' תקף את מה שכינה "השיח סביב סרבנות" ואמר כי "מעבר לכך שמדובר לרוב באנשים שסיימו שירות מילואים לפני זמן רב ואין משמעות לסרבנות הפוליטית שלהם, אני חושב שהשיח סביב הסרבנות הוא שיח פסול ומסוכן". הוא בירך את בני גנץ על "הצטרפותו לקריאה נגד הסרבנות הפוליטית" שלדבריו הרוב הישראלי מתנגד לה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully