וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בני 14 נפצעו אנוש מפגיעת רכב בטייבה; בן 8 במצב קשה

16.7.2023 / 20:52

שני הנערים רכבו על אופניים בעת שנפגעו. צוותי מד"א העניקו להם טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים מאיר. הילד בן ה-8 סובל מחבלת ראש קשה. נהג הרכב הפוגע נפצע באורח קל. בוחני תנועה של מרחב השרון פתחו בחקירת נסיבות התאונה

תיעוד תאונת דרכים עם מספר נפגעים סמוך לצומת מסעדת מקסים2023/לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

שני נערים בני 14 נפצעו הערב (ראשון) באורח אנוש מפגיעת רכב בטייבה. השניים רכבו על אופניים. בתאונה נפצע קשה גם ילד כבן 8, הולך רגל. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו להם טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים מאיר בכפר סבא. נהג הרכב הפוגע נפצע באורח קל.

חובש רפואת חירום אמיר מצרי סיפר על הטיפול שהעניק לילד בן ה-8: "כשהגענו למקום ראינו את הילד שוכב במרכז הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלת ראש קשה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים והנשמה ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה".

בוחני התנועה של מרחב שרון פתחו בחקירת נסיבות התאונה ובאיסוף ממצאים מהזירה.

תאונה סמוך לבית קמה, 15 ביולי 2023. תיעוד מבצעי מד"א, אתר רשמי
תאונת הדרכים סמוך לבית קמה, 15 ביולי 2023/אתר רשמי, תיעוד מבצעי מד"א

אמש נהרג גבר בן 25 בתאונה בין שתי מכוניות בכביש 264 מבית קמה לכיוון שובל, מצפון לרהט. מותו נקבע במקום. גבר בן 30 נפצע בתאונה באורח קל. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו לבית החולים סורוקה עם פציעות בגפיים.

חובש בכיר מיחידת האופנועים של מד"א אייל גולדברג סיפר: "בשול הדרך ראינו רכב ובסמוך אליו שכב גבר כבן 25 כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים, ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. במרחק של כ-200 מטר מהרכב הראשון ראינו את נהג הרכב השני שהיה סמוך לרכבו. הוא טופל במקום ופונה באמבולנס מד"א לבית החולים במצב קל כשהוא סובל מחבלה בגפיים."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully